اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اطلاع‌رسانی قزوین:

مطبوعات نقد سازنده را در دستور کار خود قرار دهند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین گفت: مطبوعات برای پیشرفت خود در عرصه ارتباطات باید نقد سازنده را در دستور کار خود قرار دهند.

مطبوعات نقد سازنده را در دستور کار خود قرار دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در دیدار با شورای مرکزی خانه مطبوعات استان قزوین اظهار کرد: خبرنگاری رسالتی سنگین است که بردوش قشر فرهیخته جامعه نهاده شده است.

طاهرخانی با اشاره به اینکه بهترین الگویی خبرنگاران می‌تواند حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) باشد، عنوان کرد: شاید اگر رسالت خطیر این حضرات در انتقال حماسه کربلا به نسل‌های بعد نبود، چیزی از این حماسه بزرگ باقی نمی‌ماند.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی استان قزوین ادامه داد: به مطبوعات اعتقاد دارم و متعقدم با ایجاد روابط و تعامل متقابل میان مطبوعات و استانداری قزوین با توجه به نگاه مثبتی که استاندار قزوین نسبت به مطبوعات دارند می‌تواند در راستای توسعه این استان حرکت کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استان قزوین با تأکید بر اینکه نظام باید برای پیشرفت خود نقدپذیر باشد، خطاب به اصحاب مطبوعات این استان خاطرنشان کرد: مطبوعات نیز باید نقد سازنده و حسن نیت متقابل را در دستور کار خود قرار داده، پر و خالی لیوان را توأمان مورد توجه قرار دهند.

وی نگاه در راستای وحدت، جلوگیری از تفرقه و اختلاف و افزایش امید در دل مردم را نیز از نکاتی دانست که باید مورد توجه اصحاب قلم و رسانه قرار گیرد.

علی علی‌محمدی، رئیس خانه مطبوعات استان قزوین طی سخنانی در این نشست با بیان اینکه مطبوعات رکن چهارم نظام هستند، افزود: نقش ارزنده مطبوعات در انتقال فرهنگ به نسل‌های بعدی نقشی بی‌بدیل است، چرا که مطبوعات مهم‌ترین پل ارتباطی میان مردم و مجموعه مدیران هستند.

وی با بیان اینکه بسیاری از جریان‌های سیاسی به دلیل نقش حساس مطبوعات به دنبال تصاحب این مجموعه هستند، عنوان کرد: خانه مطبوعات در این سال‌ها راه درست را انتخاب کرده و از بازی‌های سیاسی و سیاست‌زدگی‌ها به‌دور مانده است.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول