اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک فعال رسانه‌ای

انجمن صنفی خبرنگاران مشهد نباید سیاسی شود

خبرگزاری فارس: یک فعال رسانه‌ای در مشهد گفت: تشکیل انجمن صنفی خبرنگاران در مشهد، یک اتفاق بسیار مبارک است اما فعالان این عرصه باید مراقب باشند این انجمن سیاسی نشود.

انجمن صنفی خبرنگاران مشهد نباید سیاسی شود

سید جلال فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: تشکل‌های صنفی در حوزه روزنامه‌نگاری و خبرنگاران، باید فعالیت بیشتری داشته باشند و تاکنون، خانه مطبوعات در این زمینه بسیار فعال بوده است و امیدوارم انجمن صنفی خبرنگاران در مشهد نیز بتواند در همین راستا فعالیت کند.

مشاور رسانه‌ای شهردار مشهد، گفت: انجمن صنفی خبرنگاران مشهد باید با وزارت ارشاد اسلامی در ارتباط باشد و تلاش کند تا سمت‌وسوی انجمن صنفی خبرنگاران تهران را پیدا نکند و به سمت حرکت‌های سیاسی گرایش پیدا نکند.

فیاضی تصریح کرد: انجمن صنفی، باید واقعا تحت همین نام فعالیت کند و خانه مطبوعات خراسان رضوی نیز این آمادگی را دارد که با آنها همکاری کند.

وی گفت: اگر فعالان انجمن صنفی خبرنگاران در مشهد بتوانند در قالب یک چارچوب مشخص حرکت کنند و تعامل خوبی نیز بتوانند با سایر ارگان‌ها برقرار کنند، قطعا این انجمن می‌تواند منشا حرکت‌های زیادی در سطح رسانه‌ای در مشهد باشد.

وی با اشاره به نظام جامع رسانه‌ای عنوان کرد: نظام جامع رسانه‌ای دارای یک لایحه بود که در مجلس هشتم مطرح شد، اما سیر منطقی خود را ادامه نداد.

فیاضی یادآور شد: اطلاع دقیقی ندارم که آیا قرار است این لایحه، با همین شرایط مجددا در مجلس نهم نیز مطرح شود و یا اینکه شمایل آن به کلی تغییر می‌کند.

این فعال با اشاره به فعالیت‌های فرهنگسرای رسانه در مشهد عنوان کرد: این فرهنگسرا باید بتواند زمینه تعامل خود با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران را فراهم کند و در راستای بالابردن آگاهی رسانه‌ای تلاش کند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول