اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل ارشاد لرستان خبر داد

برگزاری جشنواره سراسری طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران در خرم‌آباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری نخستین جشنواره سراسری طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران در خرم‌آباد خبر داد.

برگزاری جشنواره سراسری طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران در خرم‌آباد

حجت‌الاسلام علی اسماعیلیان در حاشیه بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بروجرد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بروجرد گفت: در این نمایشگاه ارائه محصولات فرهنگی بهداشتی در سبد خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

این مسئول افزود: استفاده زیاد و اعتیادآور موبایل و بازی‌های رایانه‌ای برای کودکان و نوجوانان سبب بروز مشکلاتی برای خانواده‌ها شده که در این نمایشگاه نسخه‌های مطلوبی برای استفاده صحیح از تکنولوژی‌های یاد شده، ارائه شده است.

وی اضافه کرد: با فرهنگ‌سازی برای خانواده‌ها این مهم باید مدنظر قرار گیرد که محصولات دیجیتال دارای تاریخ انقضا هستند و بهداشتی بودن این محصولات از اهمیت زیادی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ابراز داشت: در این نمایشگاه بسته‌های فرهنگی رایانه‌ای بسیار پرباری برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است.

اسماعیلیان تصریح کرد: در این نمایشگاه دوره‌های آموزشی پیشرفته رایانه‌ای و برنامه‌های متنوعی توسط هنرمندان محبوب کودکان اجرا می‌شود.

این مسئول در ادامه از برگزاری نخستین جشنواره سراسری طنز مطبوعات و خبرگزاری‌های ایران در خرم‌آباد خبر داد و یادآور شد: این جشنواره با همکاری معاونت مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی و این اداره‌کل در استان روزهای 15 و 16 شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان متذکر شد: این جشنواره در بخش‌های طنز مکتوب شامل داستان طنز،‌ شعر و کاریکاتور و طنز تصویری شامل کاریکاتور،‌ کارتون،‌ کمیک استریپ و عکس است.

وی در پایان شرایط شرکت در جشنواره را اعلام کرد و اذعان داشت: آثار ارسالی باید در فاصله زمانی اول فروردین سال 89 تا 28 اسفندماه سال 90 در یکی از نشریات یا رسانه‌های رسمی کشور به چاپ رسیده باشد.

انتهای پیام/ن20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول