اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی:

90 درصد خبرنگاران خراسان‌شمالی حق‌الزحمه‌ای هستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی با اشاره به مشکلات پیش روی خبرنگاران استان گفت: بر اساس آمار 90 درصد خبرنگاران این استان حق‌الزحمه‌ای هستند.

90 درصد خبرنگاران خراسان‌شمالی حق‌الزحمه‌ای هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ملک‌محمد علیزاده ظهر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی اظهار کرد: این خبرنگاران حقوق ثابتی نداشته و از خدمات مختلف بی‌بهره هستند.

وی با تاکید بر اینکه تمام دغدغه خبرنگاران استان در انجام رسالت خبری توسعه خراسان‌شمالی است، افزود: فضای همدلی خوبی در بین اعضای خانه مطبوعات وجود داشته که این یک نعمت بزرگ برای استان است.

علیزاده تصریح کرد: مدیران رسانه‌های استان نیز افراد دلسوزی بوده و با وجود تمامی مشکلات در این مسیر فعالیت‌های ارزنده‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های استان از ایجاد فضای ملتهب در استان که به طور حتم سبب بروز مشکلات عدیده ای شده، همواره پرهیز داشته‌اند، گفت: حفظ فضای سالم و تعامل و همدلی از رویکردهای رسانه‌ها به منظور توسعه هر چه بیشتر این استان بوده است.

رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات خراسان‌شمالی اظهار کرد: اکنون حدود هفت سال از تاسیس خانه مطبوعات استان سپری‌ شده و این مجموعه جزو خانه‌های مطبوعات موفق کشور است.

به گفته وی، خانه مطبوعات استان با وجود مشکلات پیش رو به ویژه در بخش اعتبارات، اقدامات خوبی را در حوزه‌های آموزش، رفاهی، مسابقات و ... انجام داده است.

علیزاده حضور استان در نمایشگاه مطبوعات، برگزاری جشنواره‌های خبرنویسی،‌ دوره‌های عکاسی را از دیگر فعالیت‌های خانه مطبوعات برشمرد و افزود:‌ با توجه به در پیش‌بودن روز خبرنگار، برنامه‌های خوبی نیز به همین منظور تدوین شده که نیازمند حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی است.

رئیس خانه مطبوعات خراسان‌شمالی هم در این نشست گفت: این مجموعه با وجود عمر کم لیکن فعالیت‌های ارزنده‌ای را در حوزه‌های مختلف با پرهیز از جهت‌گیری‌های سیاسی داشته است.

سهراب ابراهیمی اظهار کرد: مطبوعات استان از نجیب‌ترین رسانه‌های کشور بوده که با وجود کم‌ترین امکانات همواره در مسیر اعتلای فرهنگی و توسعه استان تلاش داشته‌اند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌های استان مستقل بوده و به جایی وابستگی ندارند، افزود: با وجود تمام کاستی‌ها، خبرنگاران خراسان‌شمالی با انگیزه و با نشاط در این عرصه حضور دارند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول