اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز در قم

خبرنگاران برگزیده بسیج تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در همایش استانی خبرنگاران افتخاری بسیج استان قم از خبرنگاران برگزیده بسیجی تجلیل شد.

خبرنگاران برگزیده بسیج تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم ظهر امروز در همایشی در اردوگاه غدیر قم با حضور مسئولین سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) از خبرنگاران برگزیده بسیج تجلیل شد.

در این همایش که خبرنگاران افتخاری بسیج قم شرکت داشتند، ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) به عنوان ناحیه برگزیده در اطلاع‌رسانی و ارسال اخبار شناخته شد.

جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در این همایش با ارائه تعریفی از جنگ نرم، این جنگ را حرکتی در خلاف مسیر حرکت انبیاء توصیف کرد.

وی با اشاره به قدمت جنگ نرم اظهار داشت: از ابتدای خلقت انسان، شیطان با توسل به ابزارهای جنگ نرم تلاش کرد تا انسان را از مسیری که خداوند برای او تعیین کرده منحرف سازد و این تلاش به بیرون راندن آدم و حوا از بهشت منجر شد.

در قسمت دیگری از این همایش جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) به بیان مطالبی در زمینه مسئولیت اصحاب رسانه پرداخت.

مسئول روابط عمومی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) نیز در این همایش گزارشی از روند فعالیت باشگاه خبرنگاران بسیج استان قم ارائه کرد.

وی با اشاره به حضور 60 خبرنگار افتخاری بسیج در استان قم ابراز داشت: از این تعداد حدود 20 خبرنگار فعال بوده و به طور مداوم با روابط عمومی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) در تماس هستند.

حسن زارعی ادامه داد: روابط عمومی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با تلاش خبرنگاران بسیجی توانسته با ارسال 140 خبر در جریان اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب کشور، رتبه سوم کشوری را در این زمینه کسب کند که این افتخاری برای مجموعه سپاه قم محسوب می‌شود.

وی افزود: همچنین این مجموعه در زمینه اطلاع‌رسانی اخبار حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت رتبه پنجم کشور را دارد.

مسئول روابط عمومی سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با بیان اینکه گروه تلویزیونی سپاه قم به زودی تشکیل می‌شود، عنوان داشت: در قالب این گروه تلاش می‌کنیم تا ارتباط سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع) با رسانه‌های گروهی تقویت شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قم دیگر سخنران این همایش بود که در صحبت‌های خود به راه‌های ارزش ‌دادن به مقوله خبر در عرصه بسیج و سپاه اشاره کرد.

وی با اشاره به لزوم وارد شدن خبرنگاران بسیج در عرصه خبر و مطبوعات سطح استان ابراز داشت: اگر بسیجیان در این عرصه ماموریت‌های خود را به طور کامل انجام ندهند، راه برای صحنه‌گردانی نیروهای غیر ارزشی باز می‌شود.

حسین محمدرضایی با اشاره به اهمیت مقوله بصیرت در عرصه خبر و رسانه اظهار داشت: این بصیرت تنها به سخن محدود نمی‌شود و هر کس باید در عمل با دفاع از انقلاب و آرمان‌های شهدا ثابت کند که اهل بصیرت است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول