اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز خبرنگار

شهرداری و شورای شهر اردبیل از 110 خبرنگار تجلیل می‌کنند

خبرگزاری فارس: نایب‌رئیس شورای شهر اردبیل گفت: در آستانه روز خبرنگار و در تجلیل از اصحاب رسانه شورای شهر و شهرداری اردبیل از 110 خبرنگار تجلیل می‌کند.

شهرداری و شورای شهر اردبیل از 110 خبرنگار تجلیل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد زنجانی صبح امروز در دویست و سی و دومین جلسه شورای شهر اردبیل اظهار داشت: همچون سنوات گذشته شورای شهر اردبیل و شهرداری در تکریم و تجلیل از زحمات اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرداری و شورا با در نظر گرفتن مبلغ مشخص از 110 خبرنگاری که در این حوزه فعال هستند در آیینی باشکوه تجلیل خواهد کرد.

وی گفت: در این زمینه طرحی از سوی شهرداری ارائه شده که ما ظرف روزهای آینده در کمیسیون فرهنگی شورا به صورت دقیق، شفاف و ریز نحوه برگزاری این آیین را تدوین و تهیه خواهیم کرد تا با همکاری شهرداری و تعیین اسامی با همکاری خانه مطبوعات استان اردبیل بتوانیم این مراسم تجلیل را در روز خبرنگار برگزار کنیم.

نایب‌رئیس شورای شهر اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود از عضویت شهرداری اردبیل در شرکت سهامی شهرداری‌های کشور خبر داد و افزود: با پرداخت حق عضویت در این زمینه سعی داریم شهرداری اردبیل نیز عضو این شرکت سرمایه‌گذاری شود تا از مزایای آن بتوانیم بهره‌ لازم را ببریم.

زنجانی با قدردانی از تلاش شهرداری اردبیل در بخش آسفالت‌ریزی و همچنین نورپردازی پل‌های رو گذر شهر اردبیل، ابراز داشت: هرچند در هفته گذشته به دلیل بارش باران تولید آسفالت در کارخانه شهرداری اردبیل با وقفه روبرو شد اما سعی داریم در هفته جاری جبران مافات کنیم و با ادامه تولید آسفالت، نهضت آسفالت‌ریزی به جد دنبال شود.

وی به تلاش‌های شهرداری و دست‌اندرکاران پر تلاش این مجموعه در پیگیری خواسته‌ها و مطالبات مردم و مسایل مطرح شده از سوی شورا به عنوان زبان گویای مردم اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم با حمایت‌های همه جانبه شهرداری را در حوزه تولید و پخش آسفالت و همچنین اقدامات مفید و موثر در حوزه فضای سبز و توسعه محیط‌ های شاداب و تفریحی و گردشگری برای مردم در حد توان و وسع خود یاریگر باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل نیز در این جلسه ضرورت بازگشایی برخی از معابر به ویژه در اطراف شهر اردبیل را ضروری توصیف کرد و اظهار داشت: با اختصاص 120 میلیون تومان و اخذ مجوز طرح کانال سنگی میدان کشاورز تا باهنر اردبیل اجرا می‌شود.

صدیف بدری با بیان اینکه امسال بر اساس پیش بینی‌ها 200 هزار تن آسفالت تولید و در سطح شهر پخش می‌کنیم، افزود: 60 درصد بودجه شهرداری اردبیل در حوزه عمرانی مربوط به تولید و پخش آسفالت است.

وی ادامه داد: در فرصت باقیمانده فصل کاری روند تولید کارخانه آسفالت به رغم برخی مشکلات ادامه خواهد داشت به طوری که در سه ماه اول امسال 7 میلیارد تومان در این زمینه سرمایه‌گذاری کردیم.

این مسئول در پایان سخنان خود از آماده‌سازی تعدادی طرح و پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: در این زمینه برنامه‌ریزی‌‌ها به نحوی است تا پروژه‌ها که اغلب پروژه‌های عمران شهری هستند تا پایان این ماه تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شوند.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول