اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا استان زنجان:

48 میلیارد تومان تسهیلات به بخش اشتغال پرداخت شده است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان از پرداخت 48 میلیارد تومان تسهیلات به بخش اشتغال توسط این صندوق خبر داد.

48 میلیارد تومان تسهیلات به بخش اشتغال پرداخت شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در ششمین سالگرد تاسیس صندوق مهر امام رضا با اشاره به توجه دولت به مقوله‌های عدالت محوری و محرومیت زدایی اظهار داشت: صندوق مهر امام رضا از دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد در راستای توجه به این دو مقوله محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) در همه شهرستان‌های استان زنجان شعبه دارد، افزود: این صندوق عملکرد مناسبی در راستای اهداف تعریف شده برای خود داشته است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) استان زنجان با اشاره به اینکه این صندوق 48 میلیارد تومان تسهیلات به بخش اشتغال تسهیلات پرداخت کرده است، اضافه کرد: پرداخت این تسهیلات موجب ایجاد 6 هزار و 600 اشتغال شده است.

وی از تحقق 98 درصدی اشتغال تعهد شده در صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد و گفت: تسهیلات پرداخت شده به بخش اشتغال با نظارت انجام می‌شود.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع)  استان زنجان پیگیری نامه‌های سفر هیئت دولت به استان زنجان را از دیگر موارد مورد توجه صندوق مهر امام رضا (ع) عنوان کرد و گفت: نامه‌های ارسال شده به دفتر مقام معظم رهبری هم از طریق این صندوق پیگیری می‌شود.

وی از بررسی 19 هزار نامه خبر داد و گفت: 85 درصد از نامه‌های واصله  پیگیری و پاسخ داده شده است.

اصحابی از پرداخت تسهیلات ازدواج به 81 هزار نفر خبر داد و تصریح کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده در این بخش 159 میلیارد تومان بوده است.

وی از عملیاتی شدن 82 درصدی مصوبات نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و بنیاد شهید و ایثارگران خبر داد و گفت: در این بخش 20 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع)  استان زنجان میزان اعتبارات پرداخت شده در بخش اشتغال استان زنجان 5 میلیارد تومان در فاصله سال‌های 85 – 87 اعلام و خاطرنشان کرد: از سال 85 تا سال 91 حدود 48 میلیارد تومان تسهیلات در این بخش پرداخت شده است.

وی با اشاره به جذب اعتبارات پارک علم و فناوری در استان زنجان تصریح کرد: بسیاری از استان‌ها موفق به جذب این اعتبارات نشده‌اند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول