اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده میاندوآب:

در اجرای اصل 44 جدی‌تر وارد عمل شویم

خبرگزاری فارس: نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید در برابر تحریم‌ها در اجرای اصل 44 جدی‌تر عمل کنیم.

در اجرای اصل 44 جدی‌تر وارد عمل شویم

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: اعمال تحریم‌های اقتصادی علیه ایران آب در هاون کوبیدن است چراکه ایران هیچ‌گاه از مواضع خود کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها نه تنها ما را از مسیر اصلی منحرف نمی‌کند، تصریح کرد: تحریم‌ها علیه ایران سبب رشد و بالندگی و خودکفایی ایرانیان می‌شود.

عیسی‌زاده با بیان اینکه ملت ایران در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب به دلیل سنگ‌اندازی دشمنان در مسیر پیشرفت کشور با موانع زیادی روبه‌رو شده‌اند، افزود: در این مسیر به خوبی توانسته‌ایم راه خود را پیدا کرده و در برابر این سنگ‌اندازی‌ها مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها علیه ایران بی‌نتیجه است، خاطرنشان کرد: به واسطه ولایت‌مداری و پیروی از رهبر فرزانه تمام توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

عیسی‌زاده اعلام کرد: تحریم‌ها نه تنها سبب فشار بر ایران نشده است بلکه کشورهایی که ایران را تحریم کرده‌اند خود دچار مشکلات زیادی شده‌اند.

نماینده مردم میاندوآب، تکاب و شاهین‌دژ در مجلس شورای اسلامی گفت: بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنرانی دیروز ایشان، باید برای سربلندی در این تحریم‌ها در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی جدیت بیشتری به خرج دهیم.

عیسی‌زاده افزود: دیروز رهبر در سخنرانی خود فرمودند که مردمی کردن اقتصاد با اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 و توانمندسازی بخش خصوصی امکان‌پذیر است و با توجه به اینکه ایشان تمام جوانب موضوع را در نظر می‌گیرند لازم است تا در این حوزه بیشتر وارد شده و واگذاری امور به بخش خصوصی را بیشتر مد نظر قرار دهیم.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول