اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها:

تحریم سبب پیشرفت ایران اسلامی شده است

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور گفت: تحریم سبب پیشرفت ایران اسلامی شده است.

تحریم سبب پیشرفت ایران اسلامی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، حجت‌الاسلام مجید سیدقریشی در طرح ضیافت اندیشه در اردوگاه کشوری شهید رجایی نیشابور، اظهار کرد: امروز تنها کشوری که در برابر استکبار ایستادگی کرده، ایران اسلامی بوده است.

وی ادامه داد: در پیش‌بینی‌های آخرالزمان نصف یاوران مهدی (عج) ایرانی هستند.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور عنوان داشت: دشمن هر ضربه‌ای که به ایران وارد می‌کند نتیجه عکس آن را می‌بیند.

سیدقریشی با اشاره به دیدار جلیلی و اشتون در نشست بغداد، افزود: جلیلی به اشتون گفته بود که در همین سوم خرداد شما صدام را مجهز می‌کردید تا ایران را نابود کند و قرار بود تا همدان وارد کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: جلیلی بیان داشته بود که امروز صدام در کجا و ایران اسلامی در کجا و در چه جایگاهی از جهان قرار دارد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور، گفت: مقاومت اسلامی ایران تبدیل به یک الگو برای تمام کشورهای آزاد جهان شده است.

وی اظهار کرد: باید دانشجویان نهضتی در برابر هجمه‌های دشمن ایجاد کنند تا جایی که صادر کننده علوم برای کشورهای دنیا باشیم.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با بیان اینکه نباید ایران اسلامی با آن تمدن کهن خود از ارزش‌های غربی الگو بگیرد، خواستار ایجاد یک نهضت جدی در دانشگاه‌های کشور شد.

سیدقریشی اظهار داشت: دانشگاه امروز و در شرایط کنونی تحریم و حمله‌های گوناگون دشمن با شرایط دانشگاه‌های یک کشور آرام که هیچ تهدیدی ندارد باید فرق کنند و همت بیشتری داشته باشند.

وی گفت: در سال 86 اراده دشمن بر تحریم بنزین برای ایران بود و اگر اراده ملی جوانان نبود کشور در موضوع حمل و نقل با اختلال شدیدی مواجه می‌شد.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: تحریم سبب پیشرفت ایران اسلامی شده است.

وی یادآور شد: سیاست استکبار ذلیل کردن کشورهای تحت سلطه خود است.

سیدقریشی با اشاره به نشست اخیر زنان مسلمان در تهران و دیدار با مقام معظم رهبری تصریح کرد: زنان کشورهای اسلامی رهبر انقلاب را قائدنا خطاب می‌کنند و بر روی برگ‌هایی ابراز علاقه و احساسات خود را به ایشان می‌نویسند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول