اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار تهران در جمع مردم قرچک:

تحریم تحمیلی نتیجه استقلال انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار تهران با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمن به دلیل استقلال جمهوری اسلامی ایران تحریم‌ها را همچون جنگ بر ملت غیور ایران اسلامی تحمیل کرده است.

تحریم تحمیلی نتیجه استقلال انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مرتضی تمدن در جمع مردم قرچک پشت صحنه‌های مراسم رونمایی از هفت نوع داروی نوترکیب ساخت دانشمندان ایرانی را روایت کرد و اظهار کرد: مراسم رونمایی از هفت نوع داروی نوترکیب ساخت دانشمندان ایرانی در رسانه‌ها منعکس شد اما این مراسم پشت صحنه‌هایی را به ‌همراه داشت که آنها انتشار نیافت.

استاندار تهران در تشریح این موضوع گفت: روز گذشته قبل از نشستن در سالن برگزاری مراسم رونمایی از هفت نوع داروی نوترکیب ساخت دانشمندان ایرانی یک زن‌ بارها نام دکتر را صدا می‌زد، پس از شنیدن صدای این زن رئیس جمهور گفت او را برای دیدار با رئیس جمهور هدایت کنند، وی در ادامه ملاقات عمومی با رئیس جمهور داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور پس از قرار گرفتن پشت تریبون عنوان کردند که این زن یک مستمری‌بگیر است و شوهرش مبتلا به سرطان است و او شاهد از دست دادن همسرش است و وظیفه ما این است که این مشکلات را حل کنیم.

تمدن با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم از توصیه‌های دین مبین اسلام است، بیان داشت: به لطف خدا توفیق داریم جمعه‌ها در خدمت مردم شهرستان‌های استان تهران باشیم و پس از حضور بین آنها با دیدارهای چهره به چهره و عمومی درخواست‌ها و مشکلات آنها را بررسی کنیم و پس از آن مشکلات شهر و ... را پیگیری نمائیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه مواظبت از مردم در دستور کار مسئولان است، گفت: ما باید همواره قدر این مردم را بدانیم و فعلا آنچه مدیران تلاش می‌کنند در راستای مواظبت از مردم است.

تحریم تحمیلی نتیجه استقلال انقلاب اسلامی است

تمدن با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان همان‌گونه که جنگ را بر ما تحمیل کردند، امروز نیز تحریم را بر ما تحمیل کرده‌اند و این تحریم‌ها نشانه استقلال ایران اسلامی است.

استاندار تهران با اشاره به فشارهای ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی و آمریکا تاکید کرد: ما همان‌گونه که تاکنون در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم تا آخر نیز می‌ایستیم و با استکبار جهانی دست و پنجه نرم می‌کنیم.

تمدن در پایان با تاکید بر اینکه انتهای این راه پیروزی مردم غیور ایران اسلامی است و این مهم معیشت الهی است، تصریح کرد: حتما در این مقطع که فشار ارزاق مردم است برای آن فکر شده است و باید با نظارت و با فکر این فشارها را از بین ببریم، از طریق مرزها و ... ما را تحریم کرده‌اند، اما فکرها را که تحریم نکرده‌اند و در نهایت پیروزی از آن جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول