اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قیدار:

اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله با تحریم‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه قیدار گفت: اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله با تحریم‌ها است.

اقتصاد مقاومتی راهی برای مقابله با تحریم‌ها است

حجت‌الاسلام طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از عواملی که موجب عقب‌نشینی و شکست دشمنان در انجام تحریم‌ها علیه کشور می‌شود، قناعت و کاهش در مصرف است.

وی با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان در زمینه ضربه زدن به نظام و انقلاب افزود: یکی از اقدامات دشمنان در این زمینه اعمال تحریم علیه کشور است.

امام جمعه قیدار با اشاره به اینکه قناعت در مصرف و همچنین انجام اقتصاد مقاومتی موجب مقابله با سیاست‌های دشمنان در زمینه تحریم کشور می‌شود، اضافه کرد: همکاری و هماهنگی از جمله مسائلی است که موجب مقابله با توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر پرداخت زکات از سوی مردم بر کاربردی شدن بیمه تامین اجتماعی در ویزیت‌های پزشکان اشاره کرد و گفت: این امر نیز یکی از موضوعاتی است که باید در جامعه عملی شود.

امام جمعه قیدار در ادامه با محکوم کردن حرکات مذبوحانه آمریکا در زمینه دشمنی با سایر کشورها افزود: آمریکا عامل همه بدبختی‌های جهان اسلام است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در اقداماتی که در کشورهای منطقه انجام می‌دهد، برای انجام منافع خود است، اضافه کرد: در حال حاضر آمریکا برای حفظ منافع خود و ایجاد بستر آرام و امن برای اسرائیل به دنبال سقوط حکومت سوریه است.

طهماسبی با اشاره به اینکه آمریکا دخالتی آشکار در امور سوریه می‌کند، اضافه کرد: مردم سوریه خواهان رئیس جمهور خود هستند، ولی آمریکا برای رسیدن به منافع خود اقدام به کارشکنی در این کشور می‌کند.

وی همچنین با اشاره به حمله جانبه استکبار جهانی به سوریه گفت: این دخالت آشکار و به خاک و خون کشیدن مردم این کشور نشان از عدم پایبندی به حقوق بشر است.

امام جمعه قیدار در ادامه با اشاره به برخی از فیوضات ماه مبارک رمضان افزود: رمضان ماه مغفرت و رحمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان گناهان آمرزیده می‌شود، بر استفاده و بهره‌مندی بیشتر از فیوضات این ماه تاکید کرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول