اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران:

نمایشگاه فولاد فرصت مناسبی برای مبارزه با تحریم است

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گفت: در نمایشگاه‌هایی مانند نمایشگاه فولاد است که می‌توان پایه‌های مبارزه با تحریم را بیان و تحکیم کرد.

نمایشگاه فولاد فرصت مناسبی برای مبارزه با تحریم است

محمد رجایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه فولاد در اصفهان بیان کرد: بسیاری از توانمندی‌ها در این مجموعه جمع شده‌اند و از این تعجب می‌کنم که چرا همه صنعتگران از این نمایشگاه استقبال نکرده‌‌اند و جای بسیاری از آنها خالی است.

وی با بیان اینکه فرصت بسیار خوبی برای مذاکره و شرکت در این نمایشگاه فراهم بود، ادامه داد: در چنین مکان‌هایی است که صنایع باید یکدیگر را پیدا کنند.

رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران با اشاره به اینکه نمایشگاه فولاد از نظر کیفیت در جایگاه خوبی است، اظهار کرد: گویا تبلیغات کافی برای برگزاری این نمایشگاه صورت نگرفته است یا صنعتگران باورشان نشده که مجموعه صنعت کشور می‌توانند در چنین مکانی گردهم بیایند.

رجایی در پاسخ به دلایل عدم حضور بسیاری از صنایع در این نمایشگاه گفت: شاید عدم تبلیغات کافی یا برگزاری این نمایشگاه در شهرستان و عدم رسیدن به این باور فکری که نمایشگاه تخصصی صنعتگران داخل کشور ممکن است فرآیند و نتیجه بسیار خوبی برای صنعت داخلی داشته باشد، از دلایل استقبال کم از این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: اگر می‌گفتند چند شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند همه استقبال می‌کردند و این یک بیماری است که باید با آن مبارزه کرد.

رئیس انجمن تولید کنندگان فولاد ایران اضافه کرد: وقتی می‌گوییم "نمایشگاه داخلی" باور نمی‌کنیم که ممکن است تحولات خوبی در این نمایشگاه داخلی نیز انجام گیرد.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول