اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

تحریم‌ها برای ایران حرکت به سمت خودکفایی است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: تحریم‌ها برای ایران تمرین خوداتکایی و حرکت به سمت خودکفایی است.

تحریم‌ها برای ایران حرکت به سمت خودکفایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، هادی ابراهیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان آمل با اشاره به اینکه یکی از اهداف حکومت اسلامی و دینی استقرار شعائر الهی و رهایی مردم از طاغوت است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم نظام حقوقی و اجتماعی زندگی ما براساس حکومت دینی تنظیم شود.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی روش‌های غیردینی را برنمی‌تابد، گفت: این وظیفه مدیران در نظام اسلامی است که جامعه را به سمت اسلامی شدن پیش ببرند.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه رفتار مردم در حوزه فرهنگی و اجتماعی بر اساس دین تعریف می‌شود، تصریح کرد: امروز احیای امر به معروف و نهی از منکر از واجبات است.

وی با اشاره به اینکه نباید چشم خود را بر روی ناهنجاری‌های جامعه ببندیم، بیان داشت: باید ناهنجاری هشدار داده و بیان شوند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه باید از شعارگرایی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب پرهیز شود، گفت: حفظ شعائر دینی از رویکردهای جدی دولت است.

وی با تاکید بر اینکه در ماه مبارک رمضان توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی در اداره‌های استان افزایش پیدا کند، تصریح کرد: برگزاری نمازهای اول وقت در اداره‌ها و بازارها باید همگانی شود.

ابراهیمی با اعلام اینکه در ماه رمضان طرح‌های دریا تعطیل است و با زیرسئوال بردن مسائل دینی در سواحل برخورد می‌شود، یادآور شد: در ماه رمضان تلاش کنیم سرکشی به ایتام و خانواده‌های بی‌بضاعت را فراموش نکنیم.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز تمام تلاش دشمن برای این است که با تحریم‌ها بتوانند در برابر ایران اسلامی ایستادگی کنند، اظهار داشت: تحریم‌ها برای ما تمرین خوداتکایی و حرکت به سمت خودکفایی است.

انتهای‌ پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول