اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با مشارکت 450 دانشجو

دوره طرح ولایت در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: با مشارکت 450 دانشجوی طرح ولایت در دانشگاه صنعتی طرح ولایت با آموزش مبانی اندیشه‌های اسلامی در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد.

دوره طرح ولایت در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضایی ظهر امروز در مراسم چهارمین دوره طلیعه آموزش مبانی اندیشه اسلامی که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، با اشاره به 5 هزار شهید بسیجی دانشجو، اظهار کرد: سازمان بسیج دانشجویی به فرمان امام خمینی(ره) در سال 67 تشکیل شد که وظایف و مطالباتی برای این سازمان با توجه به مسئولیت‌هایی که داشت، تعریف شد.

وی افزود: پس از گذشت دو دهه از نیروهای بسیج مسئولان باید یک بازنگری به مطالبات و انتظارات بسیج دانشجویی داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: اکنون بسیج دانشجویی چهار وظیفه محوله در چهار محور اخلاقی، معنوی، بصیرتی و مهارت دارند که از سه سال گذشته در ناحیه بسیج دانشجویی آغاز به کار کرده است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته 900 نفر دانشجوی دختر و پسر این دوره‌ها را گذرانده‌اند، ادامه داد: در سال جاری با همکاری دانشگاه صنعتی طی فراخوانی که در دانشگاه داده شد نزدیک به یک هزار نفر دانشجو متقاضی شرکت در کلاس‌های طرح ولایت شدند.

رضایی اضافه کرد: به دلیل کمبود ظرفیت پذیرش دانشجویان از طریق مصاحبه گزینش و از بین این تعداد 450 نفر انتخاب شدند.

وی افزود: این دوره کلاس‌ها به صورت مجزا برای خواهران و برادران طی مدت 14 روز و هر روز به مدت شش ساعت برگزار می‌شود.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان اصفهان تصریح کرد: امسال ظرفیت پذیرش از 300 نفر سال گذشته به 450 نفر ارتقاء پیدا کرد که 150 نفر از داوطلبان برادر و 300 نفر داوطلبان خواهران هستند.

وی با بیان اینکه کلاس‌های خواهران در نیمه نخست ماه رمضان آغاز می‌شود، گفت: در این دوره کلاس‌ها دوره مبانی اندیشه اسلامی و مسائل تربیتی،فرهنگی با محوریت ولایت فقیه مطرح می‌شود.

رضایی تاکید کرد: افرادی که در این دوره از کلاس‌های طرح ولایت شرکت می‌کنند در آینده مربیان حلقه های صالحین و سر گروه‌های تربیتی صالح ین را تشکیل می‌دهند.

وی از طرح ولایت در سه سطح استانی، مقدماتی و نیز تکمیلی کشور خبر داد و گفت: برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادر می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول