اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس:

مشکل زیرساختی شهرک‌های صنعتی جهرم حل می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: مشکل زیرساختی شهرک‌های صنعتی جهرم حل می‌شود.

مشکل زیرساختی شهرک‌های صنعتی جهرم حل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، علی همت پیش از ظهر امروز در دیدار با صنعتگران شهرک‌های صنعتی جهرم اظهار داشت: اتمام کارهای زیرساختی هر شهرک صنعتی 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد و اعتبارات در اختیار ما اعتباری نیست که بتواند کل نیازهای استان را برآورده کند.

وی ادامه داد: معتقدیم در بعضی از شهرستان‌ها مانند جهرم بر اساس محرومیت‌هایی که وجود دارد باید اعتبارات بیشتری را اختصاص دهیم.

این مسئول با بیان اینکه در دو سال گذشته چند برابر اعتبارات تملک دارایی از منابع داخلی در جهرم هزینه شده است، افزود: امسال نیز از محل اعتبارات تملک دارایی‌ها، 200 میلیون تومان به شهرستان جهرم اختصاص داده‌ایم که امیدواریم بتوانیم اعتبارات ملی بیشتری را جذب کنیم تا کارها سریع‌تر انجام شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین به صنعتگران قول مساعد داد که تا دو ماه آینده مشکل گاز، برق، آب، مسئله امنیت، راه‌های ورود و خروج و دسترسی جاده به شهرک صنعتی جهرم رفع شود و تا پایان سال جاری نیز مشکل تصفیه‌خانه فاضلاب این مناطق برطرف شود.

همت خاطرنشان کرد: باید بدانیم که شرکت شهرک‌های صنعتی به تنهایی قادر نیست مسائل و مشکلات شهرک‌ها را حل کند و برای تحقق این امر باید تمام دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

در ادامه داود ملکوتی فرماندار جهرم با بیان سابقه شهرک‌های صنعتی جهرم، نبود زیرساخت‌های مناسب در زمینه آب، برق و گاز را بزرگ‌ترین عامل دلسردی صاحبان صنایع برشمرد و خواهان رسیدگی هر چه سریع‌تر به این موضوعات شد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول