اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه:

5 مرداد نگین درخشان تاریخ کرمانشاه است

خبرگزاری فارس: مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه گفت: به هلاکت رسیدن منافقان در 5 مرداد‌ ماه برای همیشه بر تارک تاریخ کرمانشاه خواهد درخشید.

5 مرداد نگین درخشان تاریخ کرمانشاه است

بهروز همتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: 5 مرداد ماه سال 67 مصادف با پیروزی مردم غیور ایران به خصوص جوانان و کرمانشاهیان متدین است.

همتی با اشاره به اینکه عملیات 5 مرداد‌ ماه آخرین توطئه استکبار جهانی برای شکست ایران بود افزود: منافقان اعلام کرده بودند که ظرف مدت سه روز به تهران خواهند رسید آن هم با استقبال بی‌نظیر مردم، با این خیال واهی از مرزهای کرمانشاه گذشتند و به تنگه مرصاد رسیدند.

وی ادامه داد: پیروزی ملت ایران و به هلاکت رسیدن منافقان در 5 مرداد‌ ماه برای همیشه بر تارک تاریخ کرمانشاه خواهد درخشید.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان کرمانشاه تصریح کرد‌: با پذیرفتن قطعنامه 598 توسط امام راحل در تاریخ 28 تیر‌ماه سال 67 آتش‌بس اعلام شد اما رژیم صدام جریانی را طراحی کرد و برای به نتیجه رسیدن آن از منافقان و دشمنان قسم‌خورده مملکت ایرا‌ن استفاده کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری عملیات افتخار‌آفرین مرصاد تصریح کرد: نام این عملیات نشان‌دهنده این است که ما از قبل در کمین دشمن نشسته بودیم تا ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به آنها وارد کنیم.

همتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همیشه از ناحیه استکبار جهانی و صهیونیست مورد تهاجم واقع شده است خاطر‌نشان کرد: دهه اول انقلاب‌، دهه نبرد دشمن در جبهه سخت‌افزاری در قالب ترور‌، اختلاف اقوام و قبایل، بمباران و تحریم سخت اقتصادی بود و ملت ایران با هوشیاری از این نبرد پیروز بیرون آمدند.

وی دهه دوم انقلاب را جنگ نرم علیه ملت ایران عنوان کرد و افزود: در جنگ سخت با گلوله مغز و قلب را نشانه می‌گیرند و لذا در جنگ نرم با اخبارهای کاذب و بی‌اساس افکار و اندیشه‌ها را مورد هجوم قرار می‌دهند.

مدیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان کرمانشاه دهه سوم انقلاب را جنگ ترکیبی سخت و نرم دشمن دانست که ملت ایران با هوشیاری در این جنگ ترکیبی نیز پیروز شدند.

همتی اظهار کرد: دهه چهارم انقلاب اسلامی دهه پیشرفت انقلا‌ب و مقابله همه‌جانبه دشمن بر علیه ایران است که ملت ایران با هوشیاری در این نبرد نیز پیروز خواهند شد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول