اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

عملیات ظفرمند مرصاد یادآور شکست ننگین منافقان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تنگه مرصاد یادآور ننگ منافقانی است که از پشت به ملت ایران خنجر زدند.

عملیات ظفرمند مرصاد یادآور شکست ننگین منافقان است

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: سالروز ملی کرمانشاه مصادف با عزت ایران‌، بیمه شدن انقلاب‌، به ثمر رسیدن خون شهدا‌، روز عظمت ایران و انقلاب‌، روز نابودی دشمنان داخلی و خارجی و روز نبرد مدافعان ایران اسلامی در مقابل متجاوزان بعثی و منافقان است.

قبادی با بیان اینکه روز دفاع از ایرا‌ن را که به‌ نام کرمانشاه ثبت شده است در حالی که با حضور همه ملت بود که افتخار بزرگی برای کرمانشاهیان ثبت شد، افزود: پیر و جوان ایرانی آن روز در تنگه مرصاد برای دفاع از عزت ایران اسلامی آماده بودند و جانانه دفاع می‌کردند.

وی با اشاره به حضور عشایر خود‌جوش ادامه داد: عشایر به‌ صورت دسته‌های خود سازمان یافته در مقابل منافقان که از پشت به ملت خنجر زدند و با دشمنان ایران هم‌پیمان شدند، ایستادگی کردند و رسم مردانگی را به جا آوردند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه مرصاد آخرین نقطه امید صدام و منافقان بود تصریح کرد: 5 مرداد‌ ماه سال 67 روزی بود که تیر خلاص منافقان در مرصاد زده شد.

وی با اشاره به پذیرفتن قطعنامه توسط امام خمینی(ره) بیان کرد: صدام، منافقان و دشمنان نظام تصور می‌کردند که چون امام راحل قطعنامه را پذیرفت است ایران و انقلاب ضعیف شده و توان مقابله را ندارند، این در حالی است که آنان‌ مردم، انقلاب و امام راحل را به خوبی نشناخته بودند.

قبادی ادامه داد: عدم شناخت و معرفت منافقان باعث شد 5 مرداد ‌ماه سال 67 منافقان در یک گرداب گرفتار شده و به هلاکت برسند، به طوری که بسیاری از منافقان خود در آن روز خود‌کشی کردند و وعده خداوند که نابودی منافقان بود در تنگه مرصاد تحقق یافت.

وی جنگ نرم امروز که دشمنان علیه کشوهای اسلامی طراحی کرده‌اند را جنگ افکار و تئوری و جنگ روحی و روانی عنوان و تصریح کرد: باید جهاد اکبر در برابر جنگ نرم انجام داد، چراکه این مبارزه مرز، زمان، مکان، بزرگ و کوچک را نمی‌شناسد و جنگی است که در همه جا وجود دارد.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مهمترین مبارزه امروز را مبارزه با جنگ نرم و تحریم‌ها دانست و از مردم خواست که مانند 8 سال ایستادگی در برابر کفار این بار نیز با صبر‌، تحمل و همکاری در این مبارزه نیز پیروز شوند.

قبادی در پایان گفت: باید از شهید صیاد شیرازی، شهید شوشتری‌، شهدای عشایر، شهدای هوانیروز و... که مردانه در 5 مرداد‌ ماه سال 67 در تنگه مرصاد در برابر دشمنان قسم‌خورده ملت ایران جانانه ایستادگی کردند یاد کرد.

انتهای پیام/خ20/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول