اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س):

حادثه هفتم تیر رشد انقلاب را به دنبال داشت/ امروز منافقان آواره‌تر از همیشه هستند

خبرگزاری فارس: تولیت آستان مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س) حادثه هفتم تیرماه 1360 را موجب تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد و بالندگی انقلاب دانست.

حادثه هفتم تیر رشد انقلاب را به دنبال داشت/ امروز منافقان آواره‌تر از همیشه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم حجت‌الاسلام والمسلمین محمد سعیدی در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار داشت: حادثه هفتم تیرماه 1360 و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب ضایعه‌ای بزرگ برای انقلاب اسلامی بود.

وی خاطر نشان کرد: این حادثه با وجود همه ابعاد غمبار و خسارات بسیاری که برای ملت ایران و انقلاب اسلامی به بار آورد، اما آثار و برکات بسیاری نیز به همراه داشت که مهم‌ترین آنها رسوا ساختن چهره نفاق در جامعه و تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

امام جمعه قم رشد و بالندگی انقلاب و سربلندی یاران صدیق و باوفای انقلاب را از دیگر آثار حادثه هفتم تیر عنوان کرد و افزود: در این حادثه صداقت و استواری یاران حقیقی انقلاب و بغض و کینه و نفاق بدخواهان نظام اسلامی به خوبی برای همگان آشکار شد.

وی همچنین تصریح کرد: پس از شهادت آیت‌الله بهشتی و جمعی از یاران انقلاب، دشمنان و بدخواهان اسلام و انقلاب و احزاب و گروه‌های سیاسی به خوبی دریافتند که مخالفان نظام اسلامی و افکار التقاطی در جامعه، از هیچ جایگاهی در میان مردم برخوردار نبوده و ملت ایران پیرو خط رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

سعیدی با اشاره به نفرت جهانی از منافقان و بیزاری و برائت مردم ایران از این گروه‌ها که به دست فراموشی سپرده شده‌اند گفت: امروز منافقان که دستشان بارها و بارها به خون مردم مسلمان و بیگناه آلوده شده است، حتی در میان حامیان آمریکایی و صهیونیستی خود هیچ جایگاهی نداشته و آواره‌تر از همیشه هستند.

وی حادثه هفتم تیر و شهادت آیت‌الله بهشتی را موجب افزایش تأثیرگذاری و نفوذ انقلاب اسلامی در میان دیگر ملت‌ها و مردم آزادیخواه جهان دانست و گفت: مردم انقلابی و یاران صدیق و باوفای انقلاب آمده‌اند تا با ایثار و جهاد و شهادت، زمینه‌ساز حکومتی جهانی حضرت ولیعصر(عج) باشند و هیچ گاه از مسیر متعالی و بالنده خویش جدا نخواهند شد.

در هفتم تیرماه سال 1360، دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی در حالی که جمعی از بلندپایه‏ترین و دلسوزترین مسئولان نظام، همچون آیت‏اللّه‏ بهشتی رئیس دیوان عالی کشور، چهار وزیر، دوازده معاون وزیر و حدود سی نماینده مجلس در آن جلسه حضور داشتند، با بغض منافقان منفجر شد و 72 یار وفادار انقلاب و امام، با ذکر خدا بر لب و بدن‏های پاره پاره، به دیدار حق شتافتند.

گفتنی است مراسم بزرگداشت شهدای هفتم و شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران باوفای انقلاب چهارشنبه شب نیز در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار خواهد شد و پیش از آن در ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه هفتم تیرماه، گلزار شهدی شیخان قم با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و حوزوی غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول