اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبپخش:

افول منافقان از هفتم تیر 60 آغاز شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه آبپخش گفت: افول منافقان از هفتم تیر 60 و با شهادت شهید بهشتی آغاز شد.

افول منافقان از هفتم تیر 60 آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش حجت‌الاسلام خداداد رضایی شامگاه سه‌شنبه در جمع شهروندان آبپخشی به مناسبت هفتم تیر ماه اظهار داشت: شهادت آیت‌الله بهشتی و 72 تن از یاران گرانقدر و باوفای ایشان یکی از سخت‌ترین حوادث در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است و تمام دلسوزان و عاشقان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را داغدار کرد.

امام جمعه آبپخش خاطر نشان کرد: دهه 60 یکی از حساس‌ترین دهه‌ها برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و در این دهه دشمنان تمام ترفند‌ها و تلاش‌های خود را به کار گرفتند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی خللی وارد کنند و موتور محرک آن را متوقف کنند.

رضایی اذعان کرد: ترور شخصیت‌های عظیم و بزرگوار نظام مقدس جمهوری اسلامی یکی از عمده‌ترین مسائلی است که دشمنان نظام به آن توجه دارند و از سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تا عصر جدید آن را به کار گرفته‌اند اما به حول و قوه الهی و رهبری مدبرانه معمار کبیر انقلاب و رهبری عظیم‌الشأن جمهوری اسلامی ایران، هر بار نقشه آنها با شکست مواجه شده و نتوانسته‌اند خللی در اراده امت مسلمان ایران اسلامی وارد کنند.

وی ادامه داد: شکست انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از اهدافی است که دشمنان در تمام برنامه‌های خویش دنبال می‌کنند و می‌خواستند با ترور شخصیت‌ها مقابل اسلام و نظام اسلامی قد علم کنند و هر بار حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در صحنه‌های مختلف بر نقشه‌های منافقین کوردل و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در خارج و داخل کشور مهر باطل زد.

امام جمعه آبپخش بیان کرد: در طول تاریخ همواره شهید و شهادت و خون شهید سبب بقا و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی و بی‌اثری نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان شده است.

رضایی عنوان کرد: افول منافقین و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از ماجرای هفتم تیر آغاز شد و پس از این ماجرا شاهد فرار سرکردگان ایشان از ایران اسلامی بودیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول