اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) خبر داد

ایجاد 450 هزار فرصت شغلی حاصل عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع)

خبرگزاری فارس: مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) میزان اشتغال ایجاد شده از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) در کشور را بیش از 450 هزار فرصت شغلی عنوان کرد.

ایجاد 450 هزار فرصت شغلی حاصل عملکرد صندوق مهر امام رضا(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، اسفندیار یوسفیان صبح امروز در دیدار استاندار خراسان‌رضوی با مدیرعامل و برخی از کارکنان صندوق مهر امام رضا(ع)، اظهار کرد: تاسیس این صندوق نخستین مصوبه دولت نهم در کنار مضجع شریف رضوی بود.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) میزان اشتغال ایجاد شده از سوی صندوق مهر امام رضا(ع) در کشور را بیش از 450 هزار فرصت شغلی اعلام کرد.

وی افزود: از 450 هزار فرصت شغلی تعداد 33 هزار فرصت شغلی در خراسان‌رضوی ایجاد شده است.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا(ع) اظهار کرد: همچنین این صندوق متعهد شده است که علاوه بر تثبیت مشاغل موجود طی سال جاری در استان خراسان‌رضوی 13 هزار و 500 فرصت شغلی جدید ایجاد کند.

وی در ارتباط با تعداد وام‌های واگذار شده این صندوق گفت: تاکنون حدود 2 میلیون و 900 هزار فقره وام در کشور پرداخت نموده که سهم خراسان‌رضوی از این تعداد 276 فقره است.

یوسفیان رویکردهای اصلی این صندوق محرومیت‌زدایی و رسیدگی به اقشار کم درآمد جامعه عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد وام پرداختی در استان خراسان‌رضوی 15 هزار فقره در شهر و 18 هزار فقره در روستاها پرداخت شده است.

محمود صلاحی استاندار خراسان‌رضوی در ادامه این جلسه اظهار کرد: تاسیس صندوق مهر امام رضا(ع) یکی از بهترین مصوبات دولت نهم در راستای ایجاد اشتغال و تسهیل امر ازدواج جوانان و به ویژه اقشار کم درآمد جامعه بود.

استاندار خراسان‌رضوی تسهیل در امور اداری و تسریع در پرداخت و نیز کارمزد پایین را از مزایای صندوق مهر امام رضا(ع) عنوان کرد و افزود: بی‌شک وجود این عوامل سبب شده است که این صندوق را به نمونه بانکداری اسلامی تبدیل کند.

صلاحی خطاب به دست‌اندرکاران این صندوق گفت: خدمت خالصانه، صادقانه و بی‌منت برای مردم ماموریتی است که توفیق آن را خداوند نصیب شما کرده است.

وی تصریح کرد: به گواهی قرآن کریم اگر کسی به نیازمندی قرض‌الحسنه داد به منزله آن است که به خداوند قرض داده و این امر پاداش نیکویی دارد.

صلاحی خاطرنشان کرد: به فرموده امام راحل(ره) مردم ایران از مردم حجاز در عصر پیامبر اعظم(ص) بالاترند که همین امر سبب می‌شود در ارتقای خدمت رسانی به آنان بیش از پیش تلاش کنیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول