اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین مرکز آموزشی بانکداری الکترونیکی در کشور افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین مرکز آموزش بانکداری الکترونیکی به صورت رایگان ویژه ارباب رجوع در بانک سپه شعبه احمدآباد مشهد برای نخستین‌بار در کشور افتتاح شد.

نخستین مرکز آموزشی بانکداری الکترونیکی در کشور افتتاح شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،‌ در مراسمی با حضور اعضای هیئت‌مدیره بانک سپه در شعبه احمدآباد مشهد و با حضور عموم مردم نخستین مرکز آموزشی بانکداری الکترونیکی کشور با اهداف تسریع در وقت،‌پرداخت‌های غیر حضوری ،‌آشنایی مردم با خدمات نو و ایجاد انگیزه افتتاح شد.
این مرکز آموزش در فضایی کاملا آموزشی دارای استانداردهای لازم با یک عدد نمایشگر  LCD ، 20 عدد صندلی گردان  جهت رفاه و آسایش ارباب رجوع به همراه 20 عدد هدست که از این طریق
صحبت‌های مربی آموزش دهنده و کلیپ‌های پخش شده را بشنوند تا سبب ایجاد آلودگی صوتی در محیط شعبه بانک نشود.
در این کارگاه آموزشی به علاقه‌مندان طریقه استفاده از
تکنولوژی‌های نو از جمله موبایل بانک ،تلفن بانک ،‌ بانکداری اینترنتی ، SMS‌بانک و طریقه کار با دستگاه کارت خوان ، عابر بانک و دستگاه نوبت‌دهی به دو زبان فارسی و انگلیسی آموزش داده می‌شود.
در قسمتی از این کارگاه نیز آشنایی با امنیت در اینترنت ،‌نام کاربری و رمز عبور،‌ تراکنش موفق و ناموفق، ‌خدمات موضوعی شامل انتقال وجه، ‌درخواست کارت هدیه، گرفتن شارژ موبایل، ‌پرداخت آنلاین،‌ کمک به موسسات خیریه دارای حساب در بانک، گرفتن موجودی، ‌ثبت چک‌های صادر شده، ‌درخواست دفترچه، دسته چک و عابر بانک، ‌تعویض رمز عبور عابربانک، ‌اینترنتی، تلفن بانک. متصل کردن حساب شخصی به سایر حساب‌های شخصی انجام می‌شود.
در محیط این بانک همچنین ایستگاه مطالعه شامل روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها ،‌مجلات مختلف و کتب مرتبط با بانکداری مجازی مهیا شده تا در فاصله ما بین پر کردن فیش‌های بانکی تا رسیدن شماره نوبت ارباب رجوع به مطالعه آنان بپردازد.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول