اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بانک مهر اقتصاد خراسان‌شمالی

همایش بانکداری اسلامی در خراسان‌شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: همایش دو روزه بانکداری اسلامی به همت بانک مهر اقتصاد در خراسان‌شمالی برگزار شد.

همایش بانکداری اسلامی در خراسان‌شمالی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در همایش بانکداری اسلامی گفت: تلاش داریم تا کلیاتی از عقود بانکداری اسلامی را از طریق آموزش قوانین شرعی و معاملات بانکی به صورت فصلی در بین نیروهای پایگاه بسیج در سطح استان تشریح کنیم.

حجت‌الاسلام محمدتقی احمدی‌خرم اظهار داشت: اطلاع‌رسانی، رعایت موازین شرعی و توجیه مشتریان بانک، سه گام اساسی در جهت تحقق این امر است.

وی افزود: متأسفانه در برخی از بانک‌های کشور عملیات بانکی با موازین شرعی همخوانی ندارد که این امر موجب به حرام کشیده‌شدن زندگی مخاطبان آن‌ها می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه باید تقوای الهی را در تمامی کارهای خود رعایت کنیم، گفت: تخلف از موازین و قوانین شرعی خود نشانه بی‌تقوایی است.

همایش بانکداری اسلامی با حضور مسئولان و کارشناسان اقتصادی در محل سالن همایش‌های موسسه مالی و اعتباری مهر بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول