اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار:

خدمت‌رسانی انقلابی از شاخصه‌های بانک‌داری اسلامی است

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار در قزوین، خدمت‌رسانی برتر ارزشی و انقلابی را از شاخصه‌های بانک‌داری اسلامی عنوان کرد.

خدمت‌رسانی انقلابی از شاخصه‌های بانک‌داری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، یحیی فروتن در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید بانک انصار استان قزوین، با اشاره به روش فعالیت این بانک اظهار کرد:‌ بانک انصار با هدف خدمت‌رسانی به مردم و محور قرار دادن ارزش‌های اخلاقی در کشور به وجود آمد و سعی دارد تا به نحوی با کنترل شرایط اقتصادی کشور کمکی برای اداره هر چه بهتر آن باشد.

وی تصریح کرد: واقعیت این است که کشور ما از بدو انقلاب در تحریم بوده و نمی‌توان منکر این امر شد که تحریم‌ها تأثیری نداشته است اما در این شرایط فعالیت بانک‌ها و مؤسسات دولتی در کنترل شرایط اقتصادی کشور کمک شایانی داشته است، لذا می‌توانم با اطمینان بیان کنم که بانک انصار تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی برتر و کمک به شرایط اقتصادی کشور انجام داده است.

قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار با بیان این مطلب که رهبر معظم انقلاب سال جاری را سال جهاد اقتصادی نام‌گذاری کرده‌اند، خاطرنشان کرد:‌ بانک انصار با بیش از 600 شعبه و 5 هزار کارمند ارزشی تلاش کرده است که برترین جهاد را در موضوع اقتصاد در کشور داشته باشد.

وی ادامه داد:‌ بانک انصار از سال 83 به عنوان یک بانک رسما کار خود را آغاز کرد و تا پیش از آن به عنوان یک مؤسسه مالی و اعتباری فعال بود.

فروتن تبدیل شدن این مؤسسه مالی اعتباری به بانک را اتفاقی مبارک دانست و اذعان کرد: ‌امروز فعالیت‌های بانک انصار تا جایی پیشرفت داشته که ما توانسته‌ایم به بسیاری از موفقیت‌هایی که بانک‌های با سابقه کار بالا به آن نرسیده‌اند دست پیدا کنیم، به طور مثال دستیابی به مجوز صرافی و ارزی یکی از موفقیت‌های این بانک است.

* آرشیو الکترونیکی بانک، جهادی اقتصادی است

قائم‌مقام مدیرعامل بانک انصار الکترونیکی شدن آرشیو جامع 20 ساله این بانک را از برترین فعالیت‌های انجام شده در این بانک دانست و خاطرنشان کرد:‌ این که این بانک توانسته تمام فعالیت‌های خود را در طی 20 سال گذشته به صورت آرشیو جامع الکترونیکی جمع‌آوری کند واقعا یک جهاد محسوب می‌شود چراکه ما امروز شاهدیم که بانک‌هایی با سابقه کار و توان بالاتر نتوانسته‌اند به موفقیت‌های این چنینی دست پیدا کنند.

وی با ذکر برخی از خدمات دیگر این بانک تصریح کرد:‌ بانک انصار در سال گذشته بیش از یک میلیون و 40 فقره تسهیلات به مردم پرداخت کرده است و تلاش می‌کند تا با ارائه هر چه سریع‌تر و بهتر خدمات مردم را خشنود و راضی به همراه خود داشته باشد.

فروتن اذعان کرد:‌ ارتباط با آحاد مردم سبب شده تا موفقیت‌های فراوانی در بخش‌های مختلف به نام این بانک ثبت شود و ما همه این موفقیت‌ها را در سایه ارتباط با مردم می‌بینیم و تلاش می‌کنیم تا این نحوه ارتباط و خدمت‌رسانی به مردم را افزایش دهیم.

* انصار، بسیجی‌وار کار می‌کند

در بخش دیگری از این مراسم سردار سالار آبنوش بانک انصار را بانکی اخلاق‌مدار و بسیجی دانست و گفت:‌ بانک انصار همیشه تلاش کرده تا در هر شرایطی به کمک مردم و شرایط اقتصاد کشور بشتابد و من این دو خصیصه را با اخلاق‌مداری و بسیجی‌واری نامگذاری می‌کنم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین بیان کرد:‌ بسیج در شرایطی حضور پیدا می‌کند که با وجود الزام به کار از ابزار کافی برخوردار نباشیم و من به چشم دیدم که بانک انصار با وجود همه تحریم‌ها و شرایط خاصی که بر کشور حاکم بود، بسیجی‌وار به کار خود ادامه داد و دیدیم که موفقیت‌های فراوانی را هم به ثمر آورد.

وی در بخش دیگری با اشاره به موضوع انتخابات تأکید کرد:‌ ما امروز در یک قدمی موفقیت قرار داریم، چراکه مردم ما دریافته‌اند، حضور آنها پای صندوق‌های رأی مصونیت‌بخش این کشور است و لذا دشمن تمام توان خود را بر روی این امر منعکس کرده است تا بتواند با کاهش جذب مردم به انتخابات فضای سیاسی کشور را وارونه جلوه دهد.

آبنوش ادامه داد:‌ مسئولین باید توجه داشته باشند که موضوع انتخابات به همه ما مرتبط است و هر مدیری در هر دستگاهی که قرار دارد باید تلاش خود را انجام دهد که با جذب مشارکت‌های مردمی، کشور را از چنگال توطئه‌های دنیای استکبار رهایی بخشد.

* پیش‌بینی حضوری پرشور در انتخابات

در ادامه این مراسم معاونت سیاسی امنیتی استانداری قزوین با اشاره به مبحث انتخابات از حضور پرشور مردمی در انتخابات مجلس نهم خبر داد و گفت:‌ پیش‌بینی ما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی است.

سیروس صابری خاطر نشان کرد:‌ در حال حاضر بیش از 747 هزار نفر در استان در سن قانونی رأی قرار دارند و پیش‌بینی می‌کنیم که بخش زیادی از این افراد در انتخابات این دوره شرکت داشته باشند.

در این مراسم تودیع و معارفه، حسن‌علی نوروزی بازنشسته شد و علی عابدی به سمت مدیریت شعب استان قزوین منصوب شد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول