اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بانک مهر اقتصاد صورت گرفت

ارائه 350 هزار نفر ساعت آموزش بانکداری اسلامی

خبرگزاری فارس: معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد گفت: طی سال‌های اخیر 350 هزار نفر ساعت آموزش بانکداری اسلامی به کارکنان این بانک ارائه شده است.

ارائه 350 هزار نفر ساعت آموزش بانکداری اسلامی

مرتضی کمانگری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: اکنون تمام قراردادهای مورد استفاده این بانک مطابق موازین شرعی است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس تمام پرداخت‌ها و جذب در بانک مهر اقتصاد منطبق با شرع اسلام بوده و تأییدیه های مربوط به آن از مراجع دینی گرفته شده است.

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد با بیان اینکه برای آشنایی مدیران این بانک در سراسر کشور آموزش‌های مرتبط با بانکداری اسلامی ارائه شده است، افزود: بر همین اساس طی سال گذشته مدیران کل و روسای شعب آموزش‌های مربوط به بانکداری اسلامی را فرا گرفتند.

کمانگری با بیان اینکه امسال نیز آموزش سایر دست اندرکاران این بانک در برنامه کاری قرار دارد، گفت: این آموزش‌ها به مرور برای تمام کارکنان این بانک به اجرا در خواهد آمد.

وی اظهار داشت: البته ارائه آموزش‌های بانکداری به کارکنان از رویکردهای این بانک بوده و در طول سال ادامه دارد.

معاون منابع انسانی و آموزش بانک مهر اقتصاد همچنین شمار شعبه‌های فعال موسسه مهر اقتصاد در سراسر کشور را 800 شعبه اعلام کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول