اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانک کشاورزی مازندران در بانکداری الکترونیک اول شد

خبرگزاری فارس: بانک کشاورزی استان مازندران اعلام کرد: بانک کشاورزی مازندران با آموزش بیش از 8 هزار و 400 دانش‌آموز با مفاهیم بانکداری الکترونیک، رتبه نخست کشور را احراز کرده است.

بانک کشاورزی مازندران در بانکداری الکترونیک اول شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی استان مازندران،‌ بانک کشاورزی استان مازندران در راستای گسترش و ترویج فرهنگ بانکداری الکترونیک تاکنون بیش از 8 هزار و 400 دانش‌آموز مازندرانی را به‌صورت رایگان آموزش داد.

بانک کشاورزی استان مازندران اعلام کرد: سه کارگاه آموزشی شعبه مرکزی ساری، شعبه مرکزی تنکابن و مرکز آموزش بابلسر با برگزاری 369 دوره آموزشی یک روز برای دانش‌آموزان مقطع راهنمایی آنها را با مفاهیم ساده بانکداری الکترونیک آشنا کردند.

 

آشنایی با مفاهیم ساده پیدایش پول، دادوستد، بانکداری، انواع خدمات بانکی، انواع حساب‌های بانکی و کار عملی با ابزارهای حوزه بانکداری الکترونیک از مباحث قابل ارائه در این دوره یک روزه است.

در این دوره‌ها علاوه بر آموزش مسائل بانکی، CD آموزشی ICDL و کارت مهرگستر نوجوان با موجودی 50 هزار ریال به‌صورت رایگان به دانش‌آموزان اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول