اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت‌های قهرمانی هندبال استان/

تیم قزوین قهرمان شد

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قزوین از قهرمانی تیم هندبال شهرستان قزوین در رقابت‌های قهرمانی هندبال نوجوانان این استان خبر داد.

تیم قزوین قهرمان شد

رسول باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه  این رقابت‌ها با حضور چهار تیم در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: هندبالیست‌های قزوینی در این رقابت‌ها با سه پیروزی متوالی و کسب 9 امتیاز قهرمان شدند.

وی تصریح کرد‌: تیم‌های هندبال نوجوانان آبیک و البرز نیز هر کدام با دو پیروزی و یک شکست و اختلاف تفاضل گل گمتر نسبت به یکدیگر در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

باقری عنوان کرد: تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات هندبال باشگاه‌های کشور که شهریور‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، اعزام می‌شود.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین در ادامه از اردوی تدارکاتی مناسب تیم هندبال نوجوانان این استان در گیلان یاد کرد و گفت: در این اردو نوجوانان هندبالیست استان قزوین آماده نشان دادند و به خوبی توانستند در دو دیدار تدارکاتی بربر تیم‌‌های گیلان و انزلی به برتری دست پیدا کنند‌.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول