اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور - 14

دور مقدماتی مسابقات هندبال و والیبال المپیاد دانشجویان پایان یافت

خبرگزاری فارس: نتایج مسابقات هندبال دور مقدماتی و همچنین مسابقات والیبال یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر سراسر کشور اعلام شد.

دور مقدماتی مسابقات هندبال و والیبال المپیاد دانشجویان پایان یافت

رئیس دانشگاه بیرجند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار کرد: در بخش هندبال دور مقدماتی، دانشگاه فنی و حرفه‌ای توانست با امتیاز 24 بر 15 بر تیم دانشگاه شیراز غلبه کند.

محمدرضا میری ادامه داد: دانشگاه اصفهان نیز با امتیاز 19 بر 9 توانست تیم دانشگاه خوارزمی را شکست دهد و دانشگاه شهید رجایی با دانشگاه مازندران هم به نتیجه مساوی دست یافتند.

وی افزود: در این رقابت‌ها دانشگاه گیلان با امتیاز 17 بر 11 مغلوب دانشگاه پیام‌نور شد و دانشگاه تهران با امتیاز 23 بر 16 توانست بر تیم دانشگاه ارومیه غلبه کند.

رئیس دانشگاه بیرجند با اشاره به برگزاری مسابقات والیبال یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر نیز گفت: در این دوره از رقابت‌ها نیز دانشگاه تهران با نتیجه دو بر صفر تیم دانشگاه سمنان را شکست داد.

میری تصریح کرد: دانشگاه گیلان نیز با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم دانشگاه تبریز و دانشگاه اصفهان هم با همین نتیجه مغلوب دانشگاه شیراز شد.

وی ادامه داد: دانشگاه بوعلی سینا همدان توانست طی سه گیم بازی با نتیجه دو بر یک تیم دانشگاه شهید باهنر کرمان را شکست دهد.

رئیس دانشگاه بیرجند گفت: در این دوره‌ از مسابقات همچنین دانشگاه شهید رجایی با نتیجه دو بر صفر مغلوب تیم دانشگاه علمی کاربردی اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه‌ای تهران نیز با همین نتیجه مغلوب تیم دانشگاه شهید بهشتی شد.

میری تصریح کرد: همچنین دانشگاه فردوسی مشهد طی دو گیم بازی با نتیجه دو بر صفر بر تیم دانشگاه پیام‌نور قم غلبه کرد.

وی با اشاره به نتایج نهایی مسابقات تنیس روی میز گفت: در این دوره از رقابت‌ها نیز تیم‌های دانشگاه تهران، باهنر کرمان، علمی کاربردی اصفهان و دانشگاه مازندران به عنوان تیم‌های برنده معرفی شدند.

رئیس دانشگاه بیرجند تصریح کرد: همچنین تیم دانشگاه دانش‌پژوهان اصفهان، دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه پیام‌نور، فنی و حرفه‌ای، گیلان، بیرجند، بهشتی قم از دیگر برندگان این دوره از مسابقات تنیس روی میز بودند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول