اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال سپاهان:

در مورد ناتوانی کادر فنی تیم‌های پایه هندبال هشدار داده بودم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: از مدت‌ها قبل به فدراسیون هشدار داده بودیم که کادر فنی تیم‌های پایه هندبال توانایی هدایت این تیم‌ها را ندارند و ناکامی تیم ملی جوانان این مسئله را ثابت کرد.

در مورد ناتوانی کادر فنی تیم‌های پایه هندبال هشدار داده بودم

مهدی اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: چندی قبل به مسئولان فدراسیون در مورد انتخاب‌هایی که برای تیم ملی نوجوانان و جوانان صورت گرفته، انتقاد کردم اما آنها خوششان نیامد و از انتقادهای من دلگیر شدند.

وی ادامه داد: مربی تیم ملی باید تجربه بین‌المللی داشته باشد نه اینکه بخواهد در مسابقات بین‌المللی که جای نتیجه گرفتن، است، تجربه به دست بیاورند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان با اشاره به ناکامی تیم ملی جوانان در مسابقات آسیایی بیان داشت: چندی قبل در جلسه کمیته مربیان فدراسیون هندبال، مسئول این کمیته ادعا کرد که تیم جوانان ایران به دیدار فینال راه پیدا می‌کند اما من در همان جلسه گفتم که این تیم نتیجه نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: تیم ملی جوانان از بازیکنان خوبی بهره می‌برد اما از نظر مربی ضعف داشت و همین عامل موجب نتیجه نگرفتن این تیم شد.

اخوان افزود: تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران در سال‌های گذشته همواره رتبه‌های برتری را در آسیا کسب کرده و فدراسیون آسیایی و سایر کشورهای حساب زیادی روی تیم ما باز کرده بودند اما با ناکامی اخیر تمام تلاش‌های قبلی از بین رفت.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول