اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

قرار نیست سرپرست فدراسیون هندبال شوم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با تکذیب شایعه ریاست فدراسیون هندبال گفت: تاکنون از سوی وزارت ورزش و جوانان برای ریاست این فدراسیون با من صحبتی نشده است.

قرار نیست سرپرست فدراسیون هندبال شوم

رشید خدابخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: انتخاب من به عنوان سرپرست فدراسیون هندبال صحت ندارد و تاکنون مذاکره‌ای در این‌باره نداشته‌ام.

وی ادامه داد: چنین تصمیمی در وزارتخانه ورزش و جوانان با نظر معاونت ورزشی صورت می‌گیرد.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به شایعه انتخاب شدنش به عنوان سرپرست فدراسیون خاطرنشان کرد: در جریان گمانه‌زنی‌های صورت گرفته نیستم و اگر نیز من را به عنوان گزینه مدنظر داشته باشند، صحبتی نداشته‌اند.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در دو هیئت استان اصفهان طی روزهای گذشته گفت: دو رشته قایقرانی و دوچرخه‌سواری از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما از این ظرفیت آنها به خوبی در استان اصفهان استفاده نشده است.

خدابخش به نارضایتی دو رئیس برکنار شده اشاره کرد و افزود: افراد اگر دل‌سوز یک رشته ورزشی هستند، باید از اقدامی که به سود این رشته انجام می‌شود، حمایت کنند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول