اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه هفته پایانی لیگ برتر هندبال

هندبالیست‌های سپاهان شعار تیم فوتبال را تکرار کردند

خبرگزاری فارس: بازیکنان تیم هندبال سپاهان پس از قهرمانی تیمشان در لیگ برتر با پرچم ما سپاهانیم و حالا حالاها قهرمان در سالن سجادی اصفهان دور افتخار زدند.

هندبالیست‌های سپاهان شعار تیم فوتبال را تکرار کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پایانی لیگ برتر هندبال که با قهرمانی تیم سپاهان به پایان رسید، با حاشیه‌های بسیاری همراه بود.

این دیدار که پیش از این قرار بود ساعت 30/16 برگزار شود، به دلیل توافق تیم ثامن با شبکه سه برای پخش مستقیم یک ساعت زودتر به انجام رسید تا در برنامه‌ریزی‌های باشگاه سپاهان برای جشن قهرمانی مشکلاتی به وجود بیاید.

با وجود تغییر چند باره زمان این دیدار هواداران تیم سپاهان استقبال خوبی را از این دیدار به عمل آورده بودند.

جلال کوزه‌گری رئیس فدراسیون هندبال، علیرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان، مسعود تابش معاون باشگاه و رئیس هیئت هندبال استان اصفهان در سالن سجادی حضور داشته و این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

در بین دو نیمه پیام ادهم خواننده سرودهای سپاهان ترانه‌هایی را به اجرا در آورد که با استقبال خوب هواداران همراه شد.

سجاد استکی بازیکن فصل گذشته تیم سپاهان که برای سپری کردن خدمت سربازی به تیم نیروی زمینی پیوسته بود، در این مسابقه با هم‌بازیان سابقش کری‌خوانی شدیدی داشت، اما پس از پایان بازی به سمت آنها رفته و قهرمانی را تبریک گفت.

پس از پایان مسابقه، مسعود رهنما بازیکن تیم سپاهان میکروفن سالن را در دست گرفت و با همراهی بازیکنان ترانه سپاهان قهرمان شده را اجرا کرد.

مدیرعامل باشگاه، رئیس فدراسیون هندبال، رئیس هیئت هندبال و رئیس کمیته داوران فدراسیون مدال‌های کادر فنی، سرپرستی و بازیکنان قهرمان را اهدا کرده و جام قهرمانی توسط علیرضا رحیمی به کاپیتان مجید رحیم‌زاده اهدا شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول