اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال مازندران خبر داد

حضور 2 هندبالیست مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال مازندران از حضور دو مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان آسیا در ترکیب تیم ملی خبر داد.

حضور 2 هندبالیست مازندرانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، خسرو ابراهیم زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران ورزشی مرکز مازندران بیان داشت: ششمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان کشور که هم‌اکنون در تهران با حضور 18 بازیکن برگزار می‌شود، ملی‌پوشان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شوند.

وی گفت: در این اردو امین یوسف‌نژاد و حمیدرضا تاجیک به عنوان دو مازندرانی در ترکیب تیم ملی هندبال هستند.

رئیس هیئت هندبال مازندران افزود: این اردو که تا هشتم تیر به میزبانی تهران برگزار می‌شود، ملی‌پوشان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که شهریور ماه در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود، در اردوی آمادگی به سر می‌برد.

ابراهیم زاده در ادامه از برگزاری لیگ هندبال آقایان و بانوان قهرمانی استان خبر داد و تصریح کرد: به‌زودی لیگ هندبال قهرمانی استان در دو بخش آقایان و بانوان به طور منظم برگزار می‌شود.

وی ابراز داشت: برای برگزاری لیگ قهرمانی استان به تمامی ادارات و هیئت‌های ورزشی در شهرستان‌ها مکاتبه شد تا شاهد حضور تیم‌های بیشتری در این دوره از رقابت‌ها باشیم.

ابراهیم زاده خاطرنشان کرد: هیئت هندبال مازندران از هیئت‌های فعال و برتر کشور است که در حال حاضر در اردوی‌های مختلف تیم ملی بازیکنان مازندرانی شرکت دارند.

رئیس هندبال مازندران در پایان خاطرنشان کرد: همگام و همسو با فدراسیون و دستگاه ورزش استان برای رشد و توسعه هندبال استان تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/س20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول