اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی هندبال بانوان طرقبه و شاندیز خبر داد

عدم موفقیت تیم هندبال بانوان خراسان رضوی برای جذب حامی مالی

خبرگزاری فارس: مربی هندبال بانوان طرقبه و شاندیز گفت: بلاتکلیفی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز برای جذب اسپانسر مالی همچنان ادامه دارد.

عدم موفقیت تیم هندبال بانوان خراسان رضوی برای جذب حامی مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، اعظم پره مربی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز افزود: بعد از قطع همکاری شرکت پدیده شاندیز، جهت حمایت مالی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز برای شرکت در لیگ برتر هندبال کشور در فصل جدید، این تیم همچنان در جذب اسپانسر مالی برای شرکت در لیگ برتر ناکام مانده است.

وی افزود: مدیران موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج(ع) قول هایی به صورت شفاهی برای کمک مالی داده اند ولی تا به الان جواب قطعی مطرح نشده است.

وی با اشاره به اینکه از فدراسیون فرصت بیشتری برای ثبت نام جهت شرکت در لیگ برتر گرفته ایم، اظهار داشت: با توجه به انصراف تعدادی از تیم ها مانند ذوب آهن و فولاد از شرکت در مسابقات لیگ برتر هندبال، فدراسیون فرصت یک ماهه ای را تا پایان مردادماه برای اعلام آمادگی تیم‌ها برای ثبت‌نام داده است.

پره زمان شروع مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان ایران را از اوایل مهرماه عنوان کرد و گفت: فرصت چندانی برای جذب اسپانسر و آماده سازی تیمی در شان هندبال استان که بتواند در مسابقات لیگ برتر برای خراسان رضوی افتخار کسب کند؛ نداریم و از دست رفتن هر روز به ضرر تیم  است.

وی افزود: در صورت حضور اسپانسر مالی قوی، می توان با جذب 3 بازیکن خارجی و تقویت فنی تیم روزهای خوبی مانند کسب مقام های اول تا سوم جدول مسابقات را برای تیم در لیگ برتر پیش‌بینی کرد.

مربی تیم هندبال بانوان طرقبه و شاندیز در پایان از هیئت هندبال استان خواست تا حمایت بیشتری از این تیم انجام دهد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول