اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت هندبال قزوین خبر داد

تغییر زمان برپایی اردوی آمادگی تیم ملی هندبال در قزوین

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت هندبال استان قزوین از تغییر زمان برپایی اردوی آمادگی تیم ملی هندبال نوجوانان در قزوین خبر داد.

تغییر زمان برپایی اردوی آمادگی تیم ملی هندبال در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین، رسول باقری اظهار کرد: این اردو به مدت چهار روز در سالن ورزشی شهید رجایی قزوین دنبال خواهد شد.

وی در خصوص تغییر زمان این اردو گفت: به گفته مسئولان فدراسیون به احتمال زیاد تیم ملی نوجوانان مرداد‌ماه در خارج از کشور یک دوره اردو برپا می‌کند و به همین دلیل نیز زمان تمرینات آماده‌سازی ملی‌پوشان در قزوین تغییر کرده است.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین یادآور شد: تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که شهریور‌ماه امسال در بحرین برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باقری، از برگزاری مسابقات انتخابی هندبال نوجوانان استان قزوین با حضور چهار تیم در سالن شهید رجایی خبر داد و گفت: در پایان این رقابت‌ها که به صورت متمرکز برگزار شد، تیم قزوین عنوان نخست را به‌دست آورد و تیم‌های آبیک، البرز و تاکستان نیز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

وی با اشاره به تدارک و برنامه‌ریزی هیئت هندبال استان قزوین برای برگزاری مسابقات لیگ پسران و دختران زیر 12 سال در استان قزوین گفت: این رقابت‌ها در بخش پسران از هفته آینده با حضور تیم‌های قزوین، البرز ، آبیک و تاکستان برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت هندبال استان قزوین افزود: مسابقات لیگ دختران نیز هفته نخست شهریورماه سال جاری انجام خواهد شد.

رسولی در خاتمه خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات به صورت لیگ، ضمن انگیزه‌بخشی به هندبالیست‌های نونهال، سطح فنی را ارتقا بخشیده و به مربیان هیئت برای کشف و پرورش استعدادها در این رشته کمک می‌کند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول