اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی:

هیئت هندبال بانوان خراسان‌جنوبی مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در زمینه هیئت هندبال بانوان آن‌طور که باید و شاید کار نشده، گفت: توجه ویژه به هیئت بانوان در سال جاری باید در دستور کار باشد.

هیئت هندبال بانوان خراسان‌جنوبی مغفول مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مجتبی شریعتی‌فر ظهر امروز در مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال خراسان‌جنوبی که با حضور رئیس این فدراسیون برگزار شد، اظهار داشت: هدف فدراسیون هندبال توسعه متوازن این ورزش در سطح کشور است.

وی افزود: طبق بررسی‌های موجود هندبال استان در چند سال اخیر دارای رکود نسبی بوده است که باید برای پیشرفت آن کارهای گسترده‌ای صورت گیرد.

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی تصریح کرد: ما در حول سه محور کار هیئت هندبال خراسان‌جنوبی را پیش‌ می‌بریم.

شریعتی‌فر از برگزاری کلاس‌های مربی‌گری درجه سه ویژه بانوان خبر داد و گفت: در این راستا 23 نفر از بانوان استان در این دوره‌ها آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

وی تصریح کرد: این دوره برای آقایان نیز در سال گذشته برگزار شده که 25 نفر در این دوره‌ها نیز آموزش دیده‌اند.

*برگزاری مسابقات درون‌استانی و برون‌استانی در چند سال اخیر کم بوده است

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی اظهار داشت: طی چند سال اخیر برگزاری مسابقات درون‌استانی و برون‌استانی بسیار کم بوده که در حال حاضر سعی ما بر این است تا این ورزشکاران را به مسابقات بیشتری اعزام کنیم.

شریعتی‌فر شناسایی استعدادهای جوانان را از برنامه‌های اولویت‌دار هیئت هندبال استان دانست و یادآور شد: نخستین جشنواره هندبال نونهالان آبان‌ماه سال گذشته در سطح استان برگزار شده که امسال نیز قرار است این جشنواره را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری این مسابقات سبب شناخت بیشتر ورزشکاران و استعدادهای جدیدتر می‌شود.

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی از برگزاری مسابقات جام رمضان در شهرستان سرایان در سال گذشته خبر داد و گفت: تیم جوانان استان نیز در سال گذشته قرار بود به مسابقات کشوری اعزام شوند که به دلیل کمبود بودجه این کار امکان‌پذیر نشد.

شریعتی‌فر تصریح کرد: تنها دو تیم در سال گذشته به مسابقات کشوری اعزام شدند که هر دو تیم دستاوردهای خوبی برای استان کسب کردند.

*تقویت هیئت‌های شهرستانی در دستور کار است

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی از تقویت هیئت‌های شهرستانی در سال جاری خبر داد و افزود: در حال حاضر هیئت شهرستان قاینات یکی از هیئت‌های موفق استان است.

شریعتی‌فر از استعدادیابی علمی در شهرستان فردوس خبر داد و گفت: مقرر شده که در بخش آیسک نیز هیئت هندبال راه‌اندازی شود.

وی از وجود یک سالن اختصاصی برای هیئت هندبال در شهرستان سربیشه خبر داد و یادآور شد: فیزیولوژی شهرستان درمیان نیز بسیار با هندبال سازگاری دارد.

*30 درصد منابع سال جاری به هیئت هندبال بانوان اختصاص می‌یابد

رئیس هیئت هندبال خراسان‌جنوبی از اختصاص 30 درصد منابع سال جاری به هیئت هندبال بانوان استان خبر داد و یادآور شد: امید است بتوانیم در زمینه هیئت هندبال ساحلی نیز فعالیت قابل توجه‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول