اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان:

در تلاشیم برای تیم هندبال بانوان حامی مالی پیدا کنیم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان اصفهان گفت: هندبال بانوان اصفهان شایستگی بسیار بالایی دارد و به دنبال جذب اسپانسر هستیم تا به طور قطع در لیگ برتر بانوان تیم داشته باشیم.

در تلاشیم برای تیم هندبال بانوان حامی مالی پیدا کنیم

فرامرز می‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از مدتی قبل قرار بود باشگاه ذوب‌آهن نظر قطعی خود را در مورد تیم داری در رشته هندبال در دو بخش بانوان و آقایان اعلام کند.

وی ادامه داد: این باشگاه هنوز نظر قطعی خود را در این باره به ما اعلام نکرده است اما از قرائن و شواهد پیداست که قصد حمایت از این رشته‌ها را ندارند.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان با اشاره به حضور بانوان هندبالیست اصفهانی در تیم ملی بیان داشت: هندبال بانوان اصفهان به طور حتم باید در لیگ تیم داشته باشد و از این رو از مدت‌ها قبل تلاش خود را برای جذب اسپانسر آغاز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: پیگیری هیئت برای جذب اسپانسر کماکان ادامه دارد و امیدواریم تا زمانی که فرصت شرکت در لیگ باقی است، بتوانیم حامی مالی مناسبی برای این تیم پیدا کنیم.

می‌آبادی در پاسخ به این سؤال که در صورت پیدا نشدن اسپانسر هیئت هندبال استان اصفهان می‌تواند حمایت از تیم لیگ برتری بانوان را بر عهده بگیرد، تاکید کرد: چنین امری در شرح وظایف هیئت‌های استانی نیست و هیئت هندبال استان اصفهان نیز توانایی مالی برای بر عهده گرفتن حمایت از تیم هندبال لیگ برتری را ندارد و تنها باید به دنبال جذب اسپانسر باشیم.

به گزارش فارس، پس از تأخیری چند هفته‌ای باشگاه ذوب‌آهن نیز عدم حمایتش از تیم داری بانوان را اعلام کرد و بر این اساس تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن امسال در لیگ حضور ندارد.

با توجه به 6 بازیکن ملی‌پوش این فرصت به استان اصفهان داده شده تا تیمی را معرفی کند در غیر این صورت هیئت رئیسه فدراسیون تصمیم می‌گیرد چه تیمی در لیگ برتر شرکت کند.

هیئت هندبال تهران، هیئت هندبال آذربایجان شرقی، نفت و گاز گچساران، فیروزآباد فارس، شهید شکوهی کردستان، زیتون کرمان و ثامن‌الحجج سبزوار هفت تیم شرکت‌کننده در لیگ برتر هستند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول