اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هئیت هندبال سیستان و بلوچستان:

خانه هندبال سیستان‌وبلوچستان نیازمند یاری مسئولان است

خبرگزاری فارس: رئیس هئیت هندبال سیستان و بلوچستان گفت: برای احداث خانه هندبال در سیستان و بلوچستان نیازمند یاری و مساعدت مسئولان هستیم.

خانه هندبال سیستان‌وبلوچستان نیازمند یاری مسئولان است

علی زاهدی نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: رشته هندبال در این استان جزو رشته‌هایی است که متاسفانه با کمترین امکانات و تجهیزات در حال فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه هئیت هندبال استان سالن اختصاصی نداشته و از ابتدای امسال با تلاش‌های صورت گرفته در حال برنامه‌ریزی برای تهیه زمین و ساخت خانه هندبال در استان هستیم گفت: ساخت خانه هندبال نیازمند یاری مسئولان است تا بتوانیم در استانی همانند سیستان و بلوچستان که به دلیل همجواری با کشورهای پاکستان و افغانستان و رفت و آمدهای صورت گرفته، از هرز جوانان استان با گرایش به سمت ورزش جلوگیری کنیم.

زاهدی نیا ادامه داد: تیم هندبال این استان در سال‌های نه چندان دور جزو یکی از تیم‌های دسته یک کشوری بوده و این نشان دهنده ظرفیت بالای استان برای حضور در رده‌های بالاتر است اما با امکانات موجود، این ظرفیت بالا به مرور زمان از بین خواهد رفت.

وی گفت: امیدواریم با یاری مسئولان امکانات مناسب‌تری برای این رشته ورزشی در استان فراهم شود.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول