اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس بین‌المللی هندبال:

تجاربم را در جامعه هندبال به اشتراک می‌گذارم

خبرگزاری فارس: مدرس بین‌المللی هندبال گفت: در نظر دارم تجاربی را که طی سال‌ها فعالیت به عنوان بازیکن و مربی در سطوح بین‌المللی به دست آورده‌ام، در مرکز بین‌المللی توسعه هندبال برای خانواده هندبال به اشتراک بگذارم.

تجاربم را در جامعه هندبال به اشتراک می‌گذارم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا حبیبی در نشست خبری افتتاح مرکز بین‌المللی توسعه هندبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مرکز با توجه به نیازی که هندبال کشور برای دست‌یابی به آخرین دستاوردهای هندبال دنیا داشت، راه‌اندازی شد زیرا معتقد هستیم هندبال کشور با کمبودهایی مواجه است که بخش عمده آن به ضعف ارتباطات با کشورهای صاحب‌نام در رشته هندبال برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه در این مرکز برای هندبالی که در سطح اروپا انجام می‌شود، برنامه‌ریزی کرده‌ایم، به افرادی که عضو هیئت علمی این مرکز هستند اشاره‌ای داشته و افزود: جمعی از صاحب‌نظران رشته هندبال همانند رئیس کمیته متد هندبال جهان، رئیس کمیته مربیان مجارستان، رئیس آکادمی هندبال دانمارک و چند مدرس جهانی عضو هیئت علمی مرکز بین‌المللی توسعه هندبال هستند که حضور آنها قرار است منافع زیادی را برای هندبال کشورمان به دنبال داشته باشد.

مدیر مرکز بین‌المللی توسعه هندبال که دومین مربی آسیایی است که مدرک درجه یک مربیگری هندبال دنیا را در اختیار دارد، تاکید کرد: برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری بین‌المللی و فراهم کردن زمینه حضور مربیان و داوران ایرانی در کلینیک‌های آموزشی دنیا، مهم‌ترین محور فعالیت این مرکز است.

حبیبی ادامه داد: در نظر داریم از تمام فستیوال‌های بین‌المللی که در دنیا برگزار می‌شود، دعوتنامه گرفته و به فدراسیون اعلام کنیم تا تیم‌های ملی مختلف در صورت تمایل به این مسابقات اعزام شوند، هم‌چنین می‌توانیم با هزینه بسیار پایین کوبل داوری در این رقابت‌ها شرکت بدهیم.

وی افزود: تیم‌های ملی در رده‌های سنی مختلف و تیم‌های باشگاهی که قصد برگزاری اردوی تدارکاتی در خارج از کشور را دارند، می‌توانند از طریق این مرکز در بهترین کمپ‌های تمرینی مستقر شوند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول