اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون هندبال:

کمبود اسپانسر مشکل بزرگ هندبال کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون هندبال کشور مشکل بزرگ هندبال در سطح کشور را نبود اسپانسرهای کافی عنوان کرد.

کمبود اسپانسر مشکل بزرگ هندبال کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جلال کوزه‌گری ظهر امروز در مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال خراسان‌جنوبی اظهار داشت: هرگونه درخواست هیئت‌های هندبال شهرستان‌ها را بررسی کرده و آن را انجام می‌دهیم.

وی از اعزام تیم هندبال جوانان در تاریخ 10 تیرماه به قطر خبر داد و افزود: قرار است 23 مربی خارجی برای آموزش بانوان به ایران بیایند که امید است با این کار سطح دانش مربیان افزایش یابد.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم ملی بزرگسالان کشور توانست رتبه پنجم آسیا را کسب کند و می‌توان ادعا کرد با تمرین بیشتر این تیم جزو رتبه‌های دوم و سوم آسیا می‌شود.

کوزه‌گری ادامه داد: امروز هندبال کشور دیگر هراسی از تیم کره ندارد و می‌تواند بدون هیچ دغدغه‌ای در برابر این تیم به رقابت بپردازد.

وی یادآور شد: تیم‌های نوجوانان و جوانان ما جزو 12 تیم برتر در جهان قرار می‌گیرند و در حال حاضر شاهد آن هستیم که امروزه هندبال ایران به مسابقات زیادی دعوت می‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: زمانی که اسپانسرهای قوی تیم هندبال کشور را حمایت کنند دیگر هیچ مشکلی بر سر راه این تیم به وجود نمی‌آید.

کوزه‌گری ادامه داد: باید در برابر سختی‌ها تلاش و کوشش کرد و اگر در این راه صبر و تحمل داشته باشیم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: با توجه به برنامه‌ریزی که وزارت ورزش دارد، امید است بتوانیم در آینده‌ای نزدیک در ساختار سالنی افزایش چشمگیری داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه گفت: هیئت هندبال خراسان‌جنوبی در سال جاری 59 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد که از این میزان 7 میلیون تومان برای بحث آموزش در نظر گرفته می‌شود.

جعفر قدیری ادامه داد: در سال گذشته نیز اداره کل ورزش و جوانان استان اعتباری بالغ بر 198 میلیون ریال به حساب این هیئت واریز کرده است که در مجموع با کمک‌های فدراسیون درآمد این هیئت 225 میلیون ریال در سال گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری باید به بحث ورزش بانوان در هندبال توجه ویژه شود، افزود: هشت مسابقه درون‌استانی نیز در سال جاری در سطح استان برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی تقویت آموزش‌ها را ضروری دانست و یادآور شد: کلاس‌های آموزشی در سال جاری باید در دستور کار باشد.

قدیری سقف دانش ورزش استان را بسیار پایین عنوان کرد و گفت: این مشکل از مشکلات اساسی ورزش استان به ویژه هیئت هندبال است.

وی از وجود 460 ورزشکار بیمه شده در هیئت هندبال استان خبر داد و افزود: توسعه نیروی انسانی باید در دستور کار باشد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول