اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک قدم تا مرحله نهایی

قم در آستانه قهرمانی هندبال دانش‌آموزان کشور قرار گرفت

خبرگزاری فارس: هندبالیست‌های آینده‌دار قمی در آستانه کسب مقام قهرمانی رقابت‌های المپیاد دانش‌آموزی کشور قرار گرفتند.

قم در آستانه قهرمانی هندبال دانش‌آموزان کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم امسال نیز رقابت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف المپیاد دانش‌آموزی کشور با شرکت آینده‌سازان ورزش قهرمانی کشور در مقاطع تحصیلی مختلف از نخستین روز فصل تابستان آغاز شده است و با گرما و حرارت خاصی در حال پیگیری است.

در حالی که دانش‌آموزان ورزشکار در بیش از 30 رشته ورزشی در هر دو بخش دختران و پسران در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه برای کسب عناوین برتر المپیاد ورزشی دانش‌آموزان کشور در تابستان سال جاری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند، دانش‌آموزان ورزشکار قمی در بیشتر رشته‌ها به این المپیاد اعزام شده‌اند.

رشته‌هایی نظیر هندبال، فوتسال، والیبال و بسکتبال در بین رشته‌های تیمی و بدمینتون و تنیس روی میز در بین رشته‌های انفرادی توپ و توری از جمله ورزش‌هایی هستند که در سال جاری امید زیادی به موفقیت ورزشکاران اعزامی قم در مقاطع تحصیلی مختلف وجود دارد.

در رقابت‌های رشته‌های هندبال که با شرکت حداکثری تیم‌های دانش‌آموزی در حال برگزاری است، تیم دانش‌آموزان قم با کسب نتایج قابل قبول، در آستانه حضور در مرحله نیمه نهایی و آزمایش بخت خود برای کسب عنوان قهرمانی قرار دارد.

رقابت‌های رشته هندبال از جذابیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و تیم‌های قدرتمندی در آن شرکت کرده‌اند و تاکنون چهره تیم‌های راه یافته به مرحله یک هشتم نهایی این دوره از رقابت‌های المپیاد دانش‌آموزی کشور در این رشته مشخص شده است.

در مسابقات رشته هندبال و بعد از انجام مرحله مقدماتی و همچنین یک مرحله حذفی، علاوه بر تیم هندبال دانش‌آموزان قم، تیم‌های خوزستان، اصفهان،‌ مازندران، فارس، خراسان رضوی، همدان و تهران نیز جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آورده‌اند.

تیم‌های حاضر در این مرحله امروز بازی‌های خود را به شکل حذفی و در قالب چهار مسابقه بسیار حساس برگزار می‌کنند تا از بین هشت تیم حاضر در یک چهارم نهایی، چهره چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

هندبالیست‌های قمی با کسب نتایج بسیار خوب تا این مرحله، امید زیادی دارند که با کسب پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی به جمع چهار تیم برتر این مسابقات صعود کنند و بخت خود را برای کسب جواز حضور در مسابقه فینال و کسب عنوان قهرمانی بیازمایند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول