اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان:

جبهه‌گیری در برابر انتقادات نقطه ضعف مدیران کردستان است

خبرگزاری فارس: استاندار کردستان یکی از نقاط ضعف مدیران استان را جبهه‌گیری در برابر انتقادات عنوان کرد و آن را یکی از بزرگ‌ترین آفت‌های مدیریتی و مانعی بزرگ در برابر انجام صحیح امور در استان دانست.

جبهه‌گیری در برابر انتقادات نقطه ضعف مدیران کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، علیرضا شهبازی صبح امروز در پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان بیجار در سال‌جاری ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با وجود تامین منابع مالی طرح‌های عمران شهری و اختصاص اعتبارات بی‌سابقه، اقدامات شهرداری‌ها در سطح برخی شهرهای استان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

استاندار کردستان اقدامات صورت گرفته از سوی شهرداری‌های استان در سطح شهرهای مختلف در زمینه برآورده کردن انتظارات مدیریت ارشد استان را ناکافی دانست و افزود: جلب رضایت مردم ملاک موفقیت مدیران در دستگاه‌های اجرایی خدمت‌رسان است.

وی افزود: با وجود تامین منابع مالی طرح‌های عمران شهری و اختصاص اعتباراتی که در طول چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است، کارهای صورت گرفته در سطح برخی شهرهای استان به هیچ وجه قابل قبول نیست.

شهبازی احساس مسئولیت مدیران نظام اسلامی در برابر خداوند و مردم را تنها راه موفقیت آنان در عمل به وظایف محوله بیان کرد و گفت: تعامل یک مدیر با سایر مسئولان نظام به همراه ارتباط تنگاتنگ و صمیمی با مردم می‌تواند منشأ انجام خدمات بسیار بزرگی باشد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یکی از نقاط ضعف مدیران استان را جبهه‌گیری در برابر انتقادات عنوان کرد و افزود: متاسفانه در مواردی مشاهده می‌کنیم که یک مدیر بدون استدلال و با توجیه کم‌کاری‌های صورت گرفته در مجموعه مدیریتی تحت نظر خود، سعی در فرافکنی و رفع مسئولیت از خود دارد که این نقیصه یکی از بزرگ‌ترین آفت‌های مدیریتی و مانعی بزرگ در برابر انجام صحیح امور است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون روحیه نقدپذیری در بین مدیران استان نهادینه نشده است، تصریح کرد: مدیر باید با تلاش و کار شبانه‌روزی در کنار بکارگیری روش‌های ابتکاری و خلاقانه راه‌های جدید و نو را برای برون‌رفت از مشکلات بیابد.

شهبازی در ادامه انتقاد به عملکرد مدیریتی را برای کمک به اصلاح امور مفید دانست و گفت: اگر در بازدیدها و جلسات کاری مختلف انتقاداتی به مدیران برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی وارد می‌شود به معنای زیرسوال بردن تمام خدمات و زحمات بی‌شائبه خدمتگزاران دولت نیست چراکه همه ما معتقدیم که نقد سازنده و بی‌غرض زمینه‌ساز بسیاری از پیشرفت‌هاست.

استاندار کردستان همچنین رعایت اخلاق را از مشخصه‌های بسیار مهم یک مدیر در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: هر چند برخی بداخلاقی‌ها، رفتارها و برخوردهای نادرست که در هر سیستم اداری مشاهده می‌شود در میان مدیران استان کردستان بسیار کم است اما به صراحت اعلام می‌کنیم که برخورد توام با محبت، احترام و اخلاق با مردم صمیمی و مهربان کردستان باید در بین تمام کارکنان سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های اجرایی دولتی نهادینه شود چراکه به هیچ وجه تحمل بداخلاقی یک مدیر یا کارمند با ارباب رجوع در ادارات را نداریم.

وی در پایان ضمن تاکید بر لزوم همکاری و تعامل دو طرفه اعضای شوراهای اسلامی شهرهای استان با شهرداران، خواستار تشکیل ستادی برای پیگیری اتمام هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمران شهری شهرستان بیجار شد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول