اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه عنوان شد

انتقاد امام جمعه باشت از عدم استقرار ادارات این شهرستان

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان باشت در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اهمیت استقرار ادارات گفت: با گذشت بیش از یکسال و نیم از شهرستان شدن باشت، هنوز بسیاری از ادارات مستقل نیستند.

انتقاد امام جمعه باشت از عدم استقرار ادارات این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان باشت با اشاره به آغاز ماه مبارک رمضان به برخی از ویژگی‌های این ماه مبارک اشاره کرد.

وی در خطبه اول نماز ابراز داشت: در شب اول ماه رمضان درهای بهشت برای بندگان خدا باز می‌شود و درهای جهنم بسته می‌شود و در این ماه خداوند شیطان را در زنجیر قرار می‌دهد.

خطیب جمعه باشت با بیان این‌که شب قدر در ماه مبارک رمضان قرار دارد، بیان کرد: شب قدر شب امام زمان است و شبی است که مقدرات یکسال انسان در آن نوشته می‌شود.

عبودی تصریح کرد: نباید کسی با روزه‌خواری حرمت این ماه را بشکند و از نیروی انتظامی می‌خواهیم با روزه‌خواری برابر قانون برخورد کند.

امام جمعه باشت به برنامه‌های ماه مبارک رمضان در باشت اشاره کرد و افزود: جزءخوانی قرآن در مساجد همراه با تفسیر و برگزاری دعای افتتاح در منازل از جمله برنامه‌های ماه مبارک است.

خطیب جمعه باشت در خطبه دوم نماز کشتار مسلمانان میانمار توسط بودائیان را یادآور شد و افزود: بودائیان تعداد زیادی از مسلمانان میانمار را کشته و زخمی کردند و تعداد زیادی را نیز از خانه‌ها بیرون کردند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی باشت اذعان داشت: این کشتار در حالی صورت می‌گیرد که رئیس جمهور میانمار اعلام کرده که مسلمانان شهروند این کشور نیستند و این اقدام در سکوت حامیان حقوق بشر و چراغ سبز آمریکا همراه است.

امام جمعه باشت با اشاره به هفته بهزیستی گفت: این سازمان به راستی حامی معلولین و افراد ناتوان است که باید همه به یاری آن بشتابیم.

عبودی با بیان اینکه با گذشت بیش از یکسال از ارتقای باشت به شهرستان هنوز بعضی از ادارات مستقل نشده و یا استقرار نیافته‌اند، از مسئولان استانی خواست برای استقلال و استقرار ادارات تلاش کنند تا مشکلات مردم کمتر شود.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول