اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی رئیس کمیسیون اداری شورا شهر گرگان انجام شد

انتقاد از وضعیت بی‎ضابطه جذب نیرو در شهرداری گرگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر گرگان انتقاد از وضعیت بی‎ضابطه جذب نیرو در شهرداری گرگان انتقاد کرد.

انتقاد از وضعیت بی‎ضابطه جذب نیرو در شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر گرگان، ناصر گرزین با انتقاد از وضعیت بی‎ضابطه جذب و بکارگیری نیرو در شهرداری و سازمان‎های تابعه گرگان اظهار داشت: بکارگیری نیرو تحت هر عنوان در شهرداری و سازمان‎ها باید عادلانه و بر اساس تخصص و صلاحیت باشد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری گرگان باید از بکارگیری نیرو به صورت قومی و قبیله‎ای و خانوادگی بپرهیزد اذعان داشت: بعضا چند نفر از یک خانواده به عناوین مختلف در واحدهای شهرداری مشغول فعالیت هستند.

این عضو شورای اسلامی شهر گرگان لازمه توسعه و ترقی هر سازمان را نیروی کارآمد و متخصص عنوان کرد و افزود: متاسفانه بسیاری از نیروهای شاغل در واحدهای مختلف شهرداری از توانایی، مهارت و تجربه کافی برخوردار نیستند.

گرزین گزینش و جذب نیرو در شهرداری را نیازمند بازنگری و ساماندهی اساسی دانست و خاطر نشان کرد: تحمیل نیرو به شهرداری امری متعارف شده است و متاسفانه ‌نیروهایی که از کانال‌های مختلف به شهرداری تحمیل شدند غیرفنی و غیرتخصصی هستند.

وی در ادامه تأکید کرد: ‌در صورتی که همین روند جذب نیرو در شهرداری گرگان پیش برود ساختمان اداری این نهاد جایی برای نیروها نداشته و باید به فکر ساختمان دیگری باشیم.

این عضو شورای شهر گرگان در پایان خواستار نظارت جدی بر این امر و ساماندهی ساختار اداری و نیروی انسانی شهرداری گرگان و سازمان‎های تابعه شد.

انتهای پیام/س30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول