اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون فرهنگی بنیاد شهید صورت گرفت

انتقاد از حذف برخی استان‌ها از لیست برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از حذف برخی از استان‌ها از لیست استان‌های برگزار کننده جشن‌های زیر سایه خورشید انتقاد کرد.

انتقاد از حذف برخی استان‌ها از لیست برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رضا مومنین ظهر امروز در نشست ستاد ملی جشن‌های زیر سایه خورشید که در محل دفتر معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به حذف برخی از استان‌ها از لیست استان‌های برگزار کننده جشن‌های زیر سایه خورشید، اظهار کرد: در حالی که صحبت از گسترش به سایر کشورهای جهان می‌شود شاهد هستیم که در داخل کشور بیش از 10 استان از لیست استان‌های برگزار کننده حذف شده است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های حذف شده از لیست است، در حالی که شاهدیم وهابیت در این استان به فعالیت‌های گسترده‌ای پرداخته است و از دیگر استان‌ها نیز می‌توان به استان مازندران اشاره کرد که مسیر حرکت زائران امام رضا (ع) از سمت شمال کشور است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: باید توجه کنیم که تاثیرگذاری این حرکت‌ها از مبادی و نقطه‌های آغازین است و یکی از برنامه‌های تاثیرگذار نیز دیدار با خانواده شهدا است که باید بیش از پیش در سال‌ جاری به آن اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

وی در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به پدران و مادران شهدا با اشاره به آمار پدران و مادران شهدای در قید حیات گفت: از بهار 90 تاکنون 20 هزار پدر و مادر شهید را از دست داده‌ایم و در حال حاضر مجموع پدران و مادران شهدای در قید حیات، 220 هزار نفر است.

مومنین با اشاره به وجود 648 کانون ایثار در سراسر کشور اظهار داشت: یکی از امکاناتی که بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند در اختیار ستاد برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید قرار دهد، ظرفیت وجود کانون‌های ایثار در کشور با 138 هزار دانشجو است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول