اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب مدیران جناحی و حزبی اتفاق نمی‌افتد

انتقاد شدید نماینده اردبیل از معلق ماندن 1000 میلیارد تومان تسهیلات بانکی

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین از معلق ماندن یک هزار میلیارد تومان تسهیلات بلاتکلیف بانک‌ها در استان اردبیل به شدت انتقاد کرد.

انتقاد شدید نماینده اردبیل از معلق ماندن 1000 میلیارد تومان تسهیلات بانکی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیر‌موذن صبح امروز در مراسم گرامیداشت آغاز هفتمین سال فعالیت صندوق مهر امام رضا (ع) در فرهنگسرای سوم خرداد اظهار داشت: بانک‌های استان در نهایت بی‌تدبیری از پرداخت یک هزار میلیارد تومان تسهیلات اختصاص یافته از منابع مختلف طفره می‌روند و حاضر نیستند این تسهیلات را به متقاضیان اشتغال و کار‌آفرینی پرداخت کنند.

وی این شرایط را نشان از سوء مدیریت و بی‌تدبیری مدیران عامل بانک‌های استان توصیف کرد و یادآور شد:‌ اگر بانک‌های عامل در چند سال گذشته این میزان تسهیلات را پرداخت می‌کردند امروز با حجم زیادی از درخواست شغل مواجه نبودیم و قادر به پاسخگویی جوانان جویای کار بودیم.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه هرگز به دنبال سیاه‌نمایی نیستیم، خاطرنشان کرد:‌ باید مدیران نالایق و بی‌تدبیر حوزه بانکی از استان بروند چرا که شایسته استانی با توان و ظرفیت بالای اردبیل نیست که هزاران بیکار معطل مانده بانک‌ها داشته باشد.

پیر‌موذن با اشاره به فعالیت مثبت و مناسب صندوق مهر امام رضا (ع) در پرداخت تسهیلات گفت: البته تنها یک پنجم سهم استان از صندوق توسعه ملی پرداخت شده و ضرورت دارد همه دست به دست هم دهیم تا در جامعه اسلامی همه لباس عزت بپوشند.

اجازه نمی‌دهیم انسان‌های ضعیف و کوچک مدیریت‌ها را دچار تزلزل کنند

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام حمایت مجدد از فعالیت مثبت استاندار اردبیل بیان داشت:‌ هرگز اجازه نمی‌دهیم افراد کوچک و بی‌تدبیر برای استانداری اردبیل انتخاب شوند چراکه ما از مدیران لایق و توانمند به ویژه مدیریت ارشد استان حمایت می‌کنیم و هرگز نیز اجازه نخواهیم داد انتخاب‌ها بر اساس سلیقه‌های حزبی، گروهی و طرفداری از فرد خاص باشد.

عضو مجمع نمایندگان استان با اعلام اینکه نیمی از مسئولیت ما در حوزه نظارت است، عنوان کرد:‌ ما جلوی افراد فرصت‌طلب و مخل امنیت اجتماعی و سیاسی نیز می‌ایستیم و به آنهایی که در این باب برای خود دکان باز کرده‌اند هشدار می‌دهیم دست از حرکت مذبوحانه خود بردارند.

پیر‌موذن با اعلام اینکه تنها وامدار ملت و مقام معظم رهبری هستم، ادامه داد: قرار نیست افرادی که در ستاد انتخاباتی فعالیت کرده‌اند به عنوان مدیر و مسئول انتخاب شوند بلکه مدیریت‌ها بر اساس شایستگی‌ها و توانمندی‌ها خواهد بود.

وی یکی از ویژگی‌های نماینده را شجاعت و کیاست توصیف کرد و افزود: هرگز حاضر نیستیم با دمیدن به شعله اختلاف همدلی‌ها را کم‌رنگ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عضو کمیسیون صنایع مجلس در پایان سخنان خود همچنین از توجه ویژه مجلس نهم به حوزه کار‌آفرینی و سرمایه‌گذاری خبر داد و اظهار داشت: ما با حمایت از صنعتگران و تولید‌کنندگان تلاش خواهیم کرد تا گره‌های کور حوزه اشتغال را برطرف کنیم.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول