اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنی با استاندار خراسان جنوبی

آقای رشید در برابر انتقادات صبور و پاسخگو باشید

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان جنوبی روز گذشته برخی رسانه‌ها را متهم به تشویش افکار عمومی و انتشار اخبار کذب کرد.

آقای رشید در برابر انتقادات صبور و پاسخگو باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، قهرمان رشید روز گذشته نتوانست ناراحتی خود را از انتشار برخی اخبار که به مذاق وی خوش نیامده، پنهان کند و در واکنشی معتبرترین و پرکاربرترین رسانه الکترونیکی و مجازی کشور را به انتشار مطالب غیر واقع متهم کرد.

حضرت امام (ره) در جلد 13 ص 53 صحیفه‌شان می‌فرمایند: "اصولا آنچه که باید در نظر گرفته شود خداست، نه مردم، اگر صد میلیون آدم، اگر تمام مردم دنیا یک طرف بودند و شما دیدید که همه آنها حرفی می‌زنند که برخلاف حکم قرآن است بایستید و حرف خدا را بزنید، ولو اینکه تمام بر شما بشورند. انبیا هم همین طور عمل می‌کردند؛ مثلا موسی در مقابل فرعون مگر غیر از این عمل کرد؟"

فارس بر خود می‌بالد که فرزند ایران اسلامی است. فارس امروز الگوی رسانه‌ای انقلاب اسلامی در همه دنیاست و این الگو به واسطه جریان مردمی که به همراه دارد حاصل شده و اگر کسی بخواهد ارزش و جایگاه این سنگر را که توانسته است در زمان‌های تاریخ‌ساز، سربلند بیرون آید و با تمام قوا جلوی هجمه غرب بایستد، کم‌ارزش و ... تعبیر کند مورد بی‌مهری قرار خواهد گرفت.

بیان خواسته‌های نظام و مطالبات به حق مردم هرگز نباید برای خوشایند مدیران مورد کوتاهی و غفلت قرار گیرد و رسالت اصلی رسانه در پیگیری مطالبات مردم مورد بی‌توجهی واقع شود.

خبرگزاری فارس همانند یک سرباز وفادار به ولایت کارنامه درخشانی در مسیر تحقق آرمان‌های امام و رهبری معظم انقلاب و دلسوزان به نظام در جریانات مختلف دارد و روشنگری و بصیرت‌افزایی این رسانه در جریان فتنه 88، خلق حماسه 9 دی و افشای ماهیت جریان انحرافی زبانزد خواص و مطلعین است.

آقای استاندار گفته‌اند ما را با فلان رسانه کاری نیست؟ این اظهارنظر تعجب‌آور درحالی است که به جای پاسخگویی با فرافکنی نمی‌توان از زیر بار مسئولیت شانه خالی کرد و سخن ما این است که تا زمانی که در استان هستید اتفاقاً ما را با شما کاری هست! زیرا باید پاسخگوی عملکرد خود و مجموعه تحت مدیریت‌تان در استان باشید.

افکار عمومی خواستار پاسخگویی شما و مسئولان زیردستتان به ابهامات مختلف در توسعه استان است و رسانه به عنوان زبان مردم می‌خواهد این پل ارتباطی باشد و هیچ توقعی جز پاسخگویی ندارد.

با متهم کردن رسانه‌ها نمی‌توان از انتشار اخبار جلوگیری کرد و جای تاسف است که به جای خسته نباشید رسانه‌ها متهم شوند، شایسته بود استاندار خراسان جنوبی در برابر انتقادات و نظرات مخالف، صبور و البته پاسخگو باشند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول