اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

حمایت از مصرف‌کننده به مطالبه مردمی تبدیل شد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از مصرف‌کننده به مطالبات مردمی تبدیل شد.

حمایت از مصرف‌کننده به مطالبه مردمی تبدیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید جواد تقوی ظهر امروز در نخستین اجلاس هم‌اندیشی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان کشور در ساری اظهار داشت: درک واقعی از شرایط  اقتصادی روز کشور دارای اهیمت است.

وی با اشاره به  شرایط تحریم کشورمان تصریح کرد: کشور ما در شرایط عادی نیست و کاملا در شرایط ویژه‌ای قرار داریم و تصمیماتی که در کشور اتخاذ می‌شود باید ویژه باشد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: راهکارهایی که در شرایط عادی اتخاذ می‌کنیم در وضعیت فعلی پاسخگو نیست.

وی با اشاره به شرایط دوران جنگ در کشور بیان داشت: در دوره جنگ به دلیل رودررو قرار گرفتن دشمن مردم شرایط جنگ را به خوبی لمس کردند و با تمام قوا نیز در برابر دشمنان ایستادگی کردند و شرایط فعلی امروز نیز در شرایط جنگ با استکبار قرار داریم.

این مسئول در ادامه تاکید کرد: جنگ اقتصادی لایه‌های پنهانی دارد و باید به خوبی شناسایی شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اشاره به وضعیت فعلی تولید در کشور تاکید کرد: تولید در کشور باید سرپا باشد و تولیدات در کشور باید به مرحله‌ای برسد که هیچ کالایی به مصرف‌کننده تحمیل نشود.

وی ادامه داد: ادای حقوق مصرف‌کننده هنری است که تولیدکننده خواسته مشتریانش را برآورده می‌کند.

این مسئول در ادامه با اعلام اینکه در حال حاضر سه نوع مصرف‌کننده در کشور وجود دارند، خاطرنشان کرد: عده‌ای از مصرف‌کننده فقط به قیمت کالا توجه می‌کنند.

تقوی ادامه داد: دسته دوم افرادی هستند که فقط به کیفیت کالا توجه می‌کنند و افراد سومی هستند که ضمن توجه به قیمت کالا به کیفیت کالا نیز توجه می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر توجه دوجانبه به کیفیت کالا و قیمت در حال گسترش است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: انجمن‌های تخصصی در حوزه سلامت و خدمات پس از فروش در کشور شکل گرفت و این اقدامات به عنوان گام‌های اول برای حمایت از مصرف کننده در کشور برداشته شد.

تقوی با اعلام اینکه برای معرفی برترین انجمن حامی مصرف‌کننده شاخص‌ها را تعیین کردیم، یادآور شد: انجمن‌های پیشرو در حمایت از مصرف‌کننده بر اساس شاخص‌های تعیین شده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

این مسئول در ادامه از برگزاری روز حمایت از حقوق مصرف‌کننده در سطح ملی خبر داد و بیان داشت: این موضوع در سطح استانی نیز پیگیری می‌شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با اعلام اینکه نباید در حمایت از مصرف کننده لحظه‌ای غفلت شود بیان داشت: افراد پیش رو را در هر سال انتخاب و مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به حمایت از مصرف کننده داریم، بیان داشت: بحث حمایت از مصرف‌کننده به مطالبات مردمی تبدیل شد.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول