اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گروه مدیریت مصرف شرکت برق استان مرکزی:

آشنایی کودکان با نحوه مصرف انرژی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر گروه مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به اهمیت مدیریت مصرف انرژی گفت: آشنایی کودکان با نحوه صحیح مصرف انرژی ضروری است.

آشنایی کودکان با نحوه مصرف انرژی ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مهرنوش رفیعی ظهر امروز در جشنواره برق کودک و نوجوان اظهار داشت: کودکان آینده‌سازان فردای جامعه هستند، بدون شک هر چه امروز در وجود کودکان نهادینه شود، آثار بسیار ارزشمندی در آینده خواهد داشت، بنابراین می‌طلبد کودکان را از دوران کودکی با اهمیت انرژی و مصرف صحیح آن آشنا ساخت.

وی با بیان اینکه حجم عظیمی از جمعیت کشور را دانش‌آموزان تشکیل می‌دهند تصریح کرد: بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی از مسائل تاثیرگذار در رشد و توسعه کشور است و فرهنگ‌سازی در این زمینه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرگروه مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با اشاره به اقدامات شرکت توزیع نیروی برق استان در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه انرژی خاطر نشان ساخت: این شرکت با علم بر اینکه آموزش‌های لازم در زمینه مصرف بهینه انرژی را باید از سنین کودکی به افراد آموزش داد، در طول سال جشنواره‌های مختلفی را با هدف تغییر نگرش کودکان برگزار می‌کند که خوشبختانه این جشنواره‌ها نتایج بسیار مثبتی داشته‌‌اند.

رفیعی اشاعه فرهنگ صحیح چگونگی مصرف انرژی، آگاه‌سازی کودکان پیرامون اهمیت انرژی الکتریکی و ترویج فرهنگ صرفه‌جویی در انرژی را از مهم‌ترین نتایج مثبت برگزاری این جشنواره‌ها عنوان کرد.

در این جشنواره کودکان با اهمیت جایگاه الگوی مصرف برق در سبد خانوار، راه‌های کاهش مصارف غیرضروری، چگونگی استفاده از وسایل انرژی‌بر و راه‌های اصلاح الگوی مصرف برق در قالب اجرای برنامه نمایشی، سرود و برگزاری مسابقه آشنا شدند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول