اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آب‎ و فاضلاب شهری گلستان:

هزینه تامین و بهره‎برداری آب با مدیریت مصرف کاهش می‎یابد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل آب‎ و فاضلاب شهری گلستان گفت: با مدیریت مصرف هزینه تامین و بهره‎برداری آب کاهش می‎یابد.

هزینه تامین و بهره‎برداری آب با مدیریت مصرف کاهش می‎یابد

علی‎اکبر علیمرادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار داشت: با توجه به افزایش رشد مصرف آب در استان هزینه‎های تولید، بهره‎برداری افزایش پیدا کرده و اینها عواملی است که به ما هشدار می‎دهد که باید نسبت به تامین و توزیع آب مدیریت مصرف را رعایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه مدیریت مصرف مردم باید مسئولان را همراهی کنند افزود: اگر درست مصرف کنیم کاهش هزینه‎ها را موجب خواهد شد و این‎ها به ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب‎تر کمک خواهد کرد.

علیمرادی با اشاره به اینکه ارائه کیفیت آب به اندازه کمیت برای ما از اهمیت برخوردار است اذعان کرد: در صددیم تا آب شربی را به مردم برسانیم که از شاخص‎های تعریف شده ملی برخوردار باشد.

مدیرعامل شرکت آب ‎و فاضلاب شهری گلستان تصریح کرد: امسال با امکاناتی که همکاران در آب‎ و فاضلاب استان تدارک دیده‎اند، مشکل کمبود آب نخواهیم داشت و امید داریم با همراهی مردم در شهر گرگان تابستان منطقه زمان‎بندی شده یا منطقه‎بندی را نداشته باشیم.

وی در ادامه ابراز داشت: برای همراهی مردم با مسئولان نیاز به اطلاع‎رسانی شفاف و صادقانه است و در همین راستا در شهر گرگان و دیگر شهرهای استان به بهانه شنیدن مشکلات مردم و حل و فصل آنها در مساجد شهرها حضور پیدا می‎کنیم و انتظارات خود را با مردم در میان می‎گذاریم.

علیمرادی متذکر شد: اگر مردم با ما همکاری کنند و حادثه خاصی اتفاق نیفتد، مطمئن هستیم که مشکلی در تامین آب برای تابستان در گلستان نخواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت آب‎ و فاضلاب شهری گلستان در ادامه با بیان اینکه 24 درصد پرت شبکه را در گلستان داریم گفت: در این حوزه نسبت به دیگر استان‎ها از وضعیت خوبی برخورداریم و تا حدودی این مسئله به خوبی مدیریت شده است.

وی افزود: در همین راستا در سال جاری 150 کیلومتر در شهر گرگان نشت‌یابی شبکه انجام شده که 25 لیتر در ثانیه از پرت شبکه جلوگیری شده است.

علیمرادی خاطر نشان کرد: همچنین حدود 160 کیلومتر نیز در شهر بندرگز نشت‎یابی شبکه محقق شده است که 15 لیتر در ثانیه از نشت آب جلوگیری می‎شود.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول