اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان:

مصرف روزانه مرغ در همدان 100 تا 105 تن است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: مصرف روزانه مرغ در استان 100 تا 105 تن است که امروز 110 تن مرغ را وارد بازار کردیم و این توزیع تا زمان به تعادل رسیدن قیمت مرغ در بازار ادامه دارد.

مصرف روزانه مرغ در همدان 100 تا 105 تن است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدمهدی فرشچی‌موحد عصر سه‌شنبه در نشست خبری سومین دوره سفر ستاد تسهیل امور پشتیبانی واحدهای تولیدی و شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار کرد: در جلسه امروز که با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت انجام شد 120 واحد تولیدی نیازهای خود را اعلام کردند که در نهایت منجر به تصویب 100 مصوبه شد که 48 فقره از این مصوبات مربوط به مسائل بانکی، 24 فقره مربوط به شرکت شهرک‌ها، امور مالیاتی و گمرک، هشت فقره مربوط به معادن و منابع معدنی و 20 فقره نیز در کارگروه اتخاذ تصمیم شد.

وی افزود: در مرحله نخست این جلسه در سال 89، 442 مصوبه در ستاد تسهیل انجام شد که از این تعداد 383 مصوبه معادل 86.65 درصد انجام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در مرحله دوم برگزاری این ستاد در سال گذشته 299 مصوبه داشتیم که 220 مصوبه معادل 73.57 درصد انجام شده است.

وی بیان کرد: در مجموع طی دو جلسه برگزار شده در سال‌های گذشته 741 مصوبه با 603 طرح اجرایی معادل 81.37 درصد انجام شده که این امر بیانگر تلاش مضاعف در راستای برطرف کردن مشکلات واحدهای اقتصادی استان است.

فرشچی‌موحد ادامه داد: امید است با انجام پیگیری‌های لازم 100 مصوبه امروز ستاد تسهیلات اجرا شود و شاهد رشد و شکوفایی بیشتر واحدهای تولیدی در سطح استان باشیم.

وی تصریح کرد: به منظور کنترل بازار اقدامات مطلوبی انجام شده که در این راستا به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها بر اثر افزایش تقاضا در ماه مبارک رمضان نمایشگاه طرح ضیافت را به مدت 10 روز برگزار کردیم و اقلام خوراکی و مصرفی را با 10، 15 درصد و در برخی اقلام تا 25 درصد تفاوت قیمت در بازار به همشهریان عرضه می‌کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان اذعان کرد: در این نمایشگاه اقلام یارانه‌ای مانند برنج، روغن، مرغ و شکر هم عرضه می‌شود که با رایزنی‌های انجام شده توانسته‌ایم تمام نیاز بازار را با مرغ کیلویی 4 هزار و 700 تومان برطرف کنیم.

وی اظهار کرد: مصرف روزانه مرغ در استان 100 تا 105 تن است که امروز 110 تن مرغ را وارد بازار کردیم و این توزیع تا زمان به تعادل رسیدن قیمت مرغ در بازار ادامه دارد.

فرشچی‌موحد در پایان گفت: روزانه 10 تا 15 تن مرغ در نمایشگاه ضیافت توزیع می‌شود که این توزیع در روزهای نخست بازگشایی نمایشگاه چهار تا شش تن بوده است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول