اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

اعتبارات محلات 30 درصد افزایش یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان محلات از رشد 30 درصدی اعتبارات این شهرستان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

اعتبارات محلات 30 درصد افزایش یافت

غلامعلی یارمحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: اعتبارات تخصیصی به محلات در سال جاری بالغ بر 30 میلیارد ریال است که این میزان نسبت به سال گذشته از رشد 30 درصدی برخوردار است.

وی تصریح کرد: اعتبارات فصل آموزش و پرورش، بهداشت و درمان، آموزش فنی و حرفه‌ای، منابع طبیعی و آبخیزداری، فصل کشاورزی، عمران شهری و روستایی و دامپزشکی در سال جاری نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته‌اند.

فرماندار محلات بیان داشت: اعتبارات با اولویت پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی 50 درصد به بالا توزیع می‌شود و بر اساس قانون بودجه امسال هیچ دستگاهی حق اجرای پروژه جدیدی را ندارد.

فرماندار محلات با اشاره به پروژه‌‌های طرح مهر ماندگار گفت: در قالب پروژه‌های طرح مهر ماندگار پروژه چهار بانده شدن محور محلات به دلیجان به عنوان یکی از پروژه‌های طرح مهر ماندگار انتخاب شده که امید می‌رود با تخصیص اعتبارات مناسب به زودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

یارمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح نمایشگاه ضیافت خاطر نشان ساخت: نمایشگاه ضیافت در آستانه ماه مبارک رمضان در این شهرستان برپا شده است که در این نمایشگاه گوشت و برنج مورد نیاز مردم با قیمتی مناسب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: از امروز نیز کار توزیع روزانه سه تن مرغ با قیمت دولتی در شش نقطه از شهرستان آغاز شده است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول